◄ میزخدمت در ادارهکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی ارزیابیهای بهعملآمده در استانداری خوزستان و سازمان بهزیستی ازجمله دستگاههای اجرایی پیشتاز و برتر در مناسبسازی فضای اداری و رعایت حقوق شهروندی به شمار میآید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از آمادگی کامل این اداره کل برای ارائه میزخدمت به مراجعان باهدف رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و تکریم اربابرجوع خبر داد.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابط عمومی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس گفت: بهدنبال ابلاغ دستورالعمل مربوطه، نشستهای توجیهی و آموزشی برای زمینهسازی اجرای شایسته میز خدمت با گردآوری و احصای خدمات قابلارائه و بهروزرسانی فرآیندها آغاز و با شتاب بیشتری دنبالکرد.
در تشریح این مجموعه اقدامات، افزود: تسهیل دسترسی به مجموعه خدمات و نحوهی دریافت مستندات در هریک از بخشهای ادارهکل و تشریح و تعیین نقطه دریافت خدمات و کیفیت آن ازجمله موضوعاتی بود که با حضور کارشناسان این اداره کل موردبررسی قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به لزوم رعایت رفاه حال مراجعان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان، عنوان کرد: اغلب خدمات این ادارهکل بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه میشود، در صورت مراجعه حضوری نیز میزخدمت الکترونیکی در ابتدای فرآیند خدماترسانی بهعنوان راهنما و پاسخگوی نیازهای ابتدایی اربابرجوع در ساختمانهای اداری مستقرشده و در قالب سامانه الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاعرسانی این ادارهکل قابلدسترسی شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در تبیین نحوه ارائه خدمات حضوری تصریح کرد: این خدمات درقالب میزخدمت حضوری در روزهای کاری و در طول ساعات اداری انجام میشود، ضمن اینکه میزخدمت غیرحضوری بهصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مشتریان بندری و دیگر مراجعان است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام ضمن بیان اینکه این مجتمع بزرگ تجاری نقش مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و تأمین امنیت غذایی کشور دارد، افزود: بهمنظور پیشبرد خدماترسانی به بازرگانان و صاحبان کالا درزمینه تخلیه و بارگیری، کلیه خدمات عملیات دریایی و بندری در تمام طول سال بهصورت شبانهروزی انجام میشود و نهایت همکاری لازم در چرخه تخلیه و بارگیری و خروج کالا صورت میپذیرد تا درروند تأمین مایحتاج مردم خللی رخ ندهد.