بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
هم‌زمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود:

◄ بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین در بندر امام

هم‌زمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بندر امام، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین باارزشی بالغ‌بر ۱۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین در بندر امام
تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: این پروژه مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین با سرمایه‌گذاری شرکت نفت ایرانول در زون نفتی مجتمع بندری امام، از صددرصد پیشرفت برخوردار بوده و آماده‌ بهره‌برداری رسمی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عادل دریس افزود: پروژه مذکور باهدف ارتقای کارایی توان عملیاتی بندر امام و رشد شاخص‌های عملیاتی در بخش نفتی به ظرفیت ۲۵‌هزار متر مکعب احداث و موجب ایجاد ۷۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم جدید می‌شود.

وی در تشریح دیگر ویژگی‌های این پایانه نفتی خاطرنشان ساخت: این پایانه مشتمل بر بخش‌هایی نظیر راه‌آهن داخلی و سکوی های بارگیری و تخلیه برای واگن و کامیون، تأسیسات جانبی متناسب با نیاز نگهداری، تخلیه و بارگیری پایانه است.

یادآور می‌شود؛ در جریان سفر روز گذشته عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بالغ‌بر هشت پروژه مختلف عمرانی و سرمایه‌گذاری به ارزش ۸۷۴۶ میلیارد ریال در مجتمع بندری امام به طور رسمی به بهره‌برداری رسید و با بهره‌گیری از این پروژه‌ها زمینه برای توسعه ظرفیت روساخت‌های بندری و تسهیل خدمات‌رسانی به مشتریان و رونق فضای کسب‌وکار و اشتغال فراهم می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.