◄ استقرار فرآیند پایش میزان رضایتمندی فرماندهان کشتیهای متردد به بندر امامخمینی
به دنبال پایش میزان رضایتمندی کشتیهای ورودی به مجتمع بندری امامخمینی توسط امور دریایی ادارهکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات موثر برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتیهای ورودی صورت گرفته است.
معاون امور دریایی ادارهکل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: مجتمع بندری امامخمینی سالانه پذیرای حدود دوهزار فروند کشتی اقیانوسپیمای ایرانی و خارجی است و کیفیت عملکرد بخشهای مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزهها بهمنظور ایجاد بستری مناسب در جهت ورود، تخلیه و بارگیری و خروج آسان به همراه فراهم نمودن رفاه نسبی خدمهی کشتی از اهم اهداف این اداره کل به شمار میآید.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل بنادرودریانوردی خوزستان، امین موسیپور در ادامه افزود: به همین منظور پایش میزان رضایتمندی فرماندهان شناورها و احصای مشکلات آنان، از ابتدای سال جاری ضمن مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره در بیش از ۲۰۰ فروند کشتی بهطور تصادفی، به احصای مشکلات و انجام اقدامات موثر برای رفع آنان پرداخته شد.
وی با اشاره به اینکه درنتیجه انجام این رسیدگیها-که به اذعان اکثریت فرماندهان شناورها اقدامی منحصربهفرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر سایر کشورهای خارجی بوده- رضایتمندی بیشتر، اعتماد و همبستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولان بندری حاصل شده است.
معاون امور دریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات موردنیاز شناورهای ورودی علاوه بر ارتقا رضایتمندی خدماتی واداری، با خاطره خوب و خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک کنند.