◄ پهلودهی و تخلیه و بارگیری همزمان پنج کشتی در مجتمع بندری انزلی طی ۲۴ ساعت گذشته
پنج کشتی حاوی غلات به طور همزمان در ۲۴ ساعت گذشته در مجتمع بندری انزلی پهلو داده شد و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت صورت گرفت.
![پهلودهی و تخلیه و بارگیری همزمان پنج کشتی در مجتمع بندری انزلی طی ۲۴ ساعت گذشته](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/PUe7fgTQ85gP/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLC2K1J8un_b-/%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%88%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87.jpg)
پنج کشتی حاوی غلات به طور همزمان در ۲۴ ساعت گذشته در مجتمع بندری انزلی پهلو داده شد و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت صورت گرفت.
به گزارش تیننیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سازمان بنادر و دریانوردی، خدمات مطلوب بندری از قبیل تخصیص اسکله، تجهیزات، افزایش ایمنی و امنیت در ارائه خدمات لجستیکی، امکانات مدرن تخلیه و بارگیری موجب افزایش انگیزه و اشتیاق حضور صاحبان کالا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مجتمع بندری انزلی به عنوان بزرگترین و فعالترین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر شده است.
در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته، پنج کشتی حاوی غلات به طور همزمان در این بندر پهلو داده شده و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت انجام شد.
بندر انزلی از دیرباز دروازه تبادل کالا با اروپا بوده است، برخورداری از مزیت هایی همچون نزدیکی با بنادر آستراخان و ماخاچ کالا در روسیه، ترکمن باشی در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، ارتباط با بازارهای منطقه ای و دسترسی به بازار مصرف بالای ۳۰۰ میلیونی کشورهای استقلال یافتـه حاشیه دریای خزر و قرار گرفتن در مسیر کریدور ترانزیتی بین المللی شمال-جنوب کشور و از همه مهمتر نزدیکی به مراکز اصلی و صنعتی کشور، آن را نسبت به یکی از مقاصد تجار در ایران تبدیل کرده است.