بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ارتقا آگاهی کارکنان اداره کل بنادر خوزستان در برابر آسیب های فضای مجازی

کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در برابر آسیب های فضای مجازی آگاهی ارتقا یافت.

ارتقا آگاهی کارکنان اداره کل بنادر خوزستان در برابر آسیب های فضای مجازی
تین نیوز

با هدف ارتقا آگاهی مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و خانواده های آنان در برابر خطرات و آسیب های فضای مجازی دوره آموزشی فرصت ها، آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در بندر امام  برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی این دوره ی آموزشی که طی سه نشست مجزا برای مدیران، کارکنان و خانواده های آنان  با همکاری اداره حراست این اداره کل طی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، شیوه های  ارتقای امنیت کاربران در فضای مجازی و ایمن سازی فعالیت ها در این فضا و نحوه ی محافظت کودکان و خردسالان در برابر آسیب های  آن  بحث و بررسی شده  و شرکت کنندگان در جریان این دوره درباره ی خطرات و آسیب های ناشی  از سهل انگاری و رعایت نکردن اصول حفاظت از اطلاعات شخصی آگاه شدند.

همچنین شرکت کنندگان طی نشست های مجزای این دوره ضمن استقبال وافر از موضوعات و مباحث مطرح شده  طی این دوره، پرسش ها و ابهامات خود را مطرح کرده و با نحوه ی صحیح رعایت اصول امنیت حفاظت  اطلاعات شخصی آشنا شدند.

یادآور می شود مصون سازی کارکنان و خانواده های آنان در برابر آسیب های فضای مجازی از اهم اهداف برگزاری دوره ی مذکور به شمار می آید که با بهره گیری از کارشناس برجسته امنیت اطلاعات کشور  برگزارشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.