بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ تجلیل از دریانوردان فعال در بندر خرمشهر

به مناسبت روز جهانی دریانورد مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اهداء شاخه گل از دریانوردان فعال در سطح این اداره کل تقدیر کرد.


تجلیل از دریانوردان فعال در بندر خرمشهر
تین نیوز

 به مناسبت روز جهانی دریانورد مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اهداء شاخه گل از دریانوردان فعال در سطح این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی به همراه معاونین و مدیران این اداره کل با حضور در اسکله های بندر خرمشهر روز دریانورد را به همه دریانوردان بندر خرمشهر تبریک گفت و از زحمات و تلاش های بی شائبه آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی در جمع دریانوردان گفت: براساس تصمیم کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی روز چهارم تیر ماه هرسال به عنوان روز جهانی دریانورد تعیین و نامگذاری شد و انتخاب این روز به پاس قدردانی از زحمات و خدمات دریانوردان انجام گرفته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر شعار روز جهانی دریانورد امسال را" توانمند سازی زنان در جامعه دریایی "عنوان کرد و افزود: سازمان جهانی دریانوردی هدف از انتخاب این شعار را فرصتی برای برجسته کرد حضور زنان در مشاغل دریایی می داند.

وی در ادامه افزود: روز دریانورد این فرصت را به ما می دهد تا به این موضوع توجه کنیم که دریانوردان و فعالان عرصه دریانوردی چقدر در زندگی ما اهمیت دارند و ما تا چه اندازه به خدمات آنها نیازمندیم. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.