بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

سازمان بنادر و دریانوردی در سطح امتیازی بالاتر از میانگین کشوری

بر اساس نتایج حاصله از گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با توجه به سخت گیرانه بودن این دوره ارزیابی که صرفا ۳۰ دستگاه اجرایی در این رده بندی قرار گرفت و ۱۲۲ دستگاه در رده بندی متوسط به پایین قرار گرفتند ،سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب رتبه هفدهم از بین ۱۶۶ دستگاه ارزیابی شونده و کسب امتیاز خوب شد.

سازمان بنادر و دریانوردی در سطح امتیازی بالاتر از میانگین کشوری
تین نیوز |

دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از نتایج ارزیابی دور هفتم شاخص‌های ارزیابی کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی کشور، اعلام کرد، سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب سطح بالای دانش فنی در مدیریت فناوری اطلاعات و رتبه اول کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیک در سطح وزارت راه و شهرسازی شد.

بر اساس نتایج حاصله از گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با توجه به سخت گیرانه بودن این دوره ارزیابی که صرفا ۳۰ دستگاه اجرایی در این رده بندی قرار گرفت و ۱۲۲ دستگاه در رده بندی متوسط به پایین قرار گرفتند ،سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب رتبه هفدهم از بین ۱۶۶ دستگاه ارزیابی شونده و کسب امتیاز خوب شد.

بر اساس این گزارش، سازمان بنادر همچنین موفق به کسب رتبه اول در خوشه خدمات حمل و نقل، رتبه اول در سطح مجموعه وزارت راه و شهرسازی، رتبه اول کشوری در بیشترین میزان رشد امتیازی نسبت به ارزیابی دوره قبل و کسب رتبه هشتم کشوری در اولویت سیاستی دولت کار بر محور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به دست آمد.

قرار گرفتن سازمان بنادر و دریانوردی در سطح امتیازی بالاتر از میانگین کشوری در هریک از چهار اولویت سیاستی به گونه ای که امتیاز دولت کاربر ۸۷,۵ (امتیاز میانگین کشوری ۵۰)، امتیاز دولت شفاف ۵۰ (امتیاز میانگین کشوری ۳۶)، امتیاز دولت یکپارچه ۴۵ (امتیاز میانگین کشوری ۳۳)، امتیاز دولت مشارکتی ۸۵ (امتیاز میانگین کشوری ۴۴) و امتیاز کل در دوره هفتم ۶۶.۷۵  (امتیاز میانگین کشوری ۴۱) کسب شد.

همچنین در این گزارش، سطح بالای دانش فنی در مدیریت فناوری اطلاعات در دستگاه و حضور و مشارکت نماینده دستگاه به صورت فعال و پیگیر در فرآیند ارزیابی دور هفتم، چابک بودن دستگاه در رفع نواقص و ضعف‌های مشاهده شده حین و بعد از دوره ارزیابی قبلی بر وفق نتایج شاخص‌های ارزیابی، اهتمام دستگاه در الکترونیکی کردن بخش عمده‌ای از خدمات شناسنامه‌دار تکلیفی خود و نیز حضور فعال نماینده دستگاه فرآیند ارزیابی دوره به عنوان نقاط قوت سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، این گزارش می‌افزاید؛ رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و رییس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در نامه‌ای خطاب به علیرضا قربانی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی، از همکاری صادقانه این سازمان که منجر به گسترش خدمات الکترونیکی برای هم میهنان عزیز و کاهش مراجعات شهروندان و پیشگیری از جعل و فساد شده ، قدردانی کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.