بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بندر چابهار مورد توجه فنلاندی ها

سفیر جمهوری فنلاند در ایران از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کرد.

بندر چابهار مورد توجه فنلاندی ها
تین نیوز

 کاری کاهیلوئوتو سفیر جمهوری فنلاند در ایران در جریان سفر به چابهار با بهروز آقایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان دیدار و از بندر شهید بهشتی و اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات طرح توسعه بندر چابهار بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این بازدید در راستای بررسی فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های توسعه همکاری ها در بخش های حمل و نقل و ترانزیت صورت گرفت.

سفیر فنلاند در این بازدید اظهار کرد: بندر چابهار خریدار تکنولوژی برتر می باشد و فنلاند به عنوان ارائه کننده تکنولوژی برتر از  ارائه خدمات به بندر چابهار استقبال می کند.

کاهیلوئوتو تصریح کرد: بندر چابهار در زمینه کمک های بشردوستانه به افغانستان و ارتباط با کشورهای آسیایی برای فنلاند حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید شناخت خوبی حاصل شد و در زمینه ظرفیت های بندر چابهار به شرکت های فنلاندی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در سال جاری غالب کشتی های کالای اساسی وارده به بندر شهید بهشتی بالای ۷۰ هزار تن بوده اند گفت: بندر چابهار در چند سال گذشته در بحث های عمرانی و زیرساختی پیشرفت های خوبی داشته و این بندر برای ارائه خدمات محدودیتی ندارد و هر کشوری که در سرمایه‌گذاری در بندر چابهار پیشقدم باشد مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.