بازدید سایت : ۱۱۴۰۷۲
پرسش رسانه تخصصی حمل و نقل از فعالان حوزه دریایی و بندری

◄ علی اکبر صفایی زیر ذره بین نقد؛ مدیرعامل سازمان بنادر را مدیر موفقی می دانید؟

از مخاطبان محترم اعم از مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط حوزه و تمام ذینفعان حوزه دریایی و بندری تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه های دکتر علی اکبر صفایی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند.

علی اکبر صفایی زیر ذره بین نقد؛ مدیرعامل سازمان بنادر را مدیر موفقی می دانید؟
تین نیوز |

با توجه به آغاز به کار خانم دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و احتمال تغییر و تحول در سطوح مختلف معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه، تین نیوز به عنوان رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل، قصد دارد مسئولان ارشد معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه که در حال حاضر مشغول به کار هستند را در معرض ارزیابی عموم مخاطبان قرار دهد.

یکی از معاونت های مورد نظر در این ارزیابی، دکتر علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه دریایی و بندری می توانند با ارزیابی عملکرد علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بررسی اقدامات ایشان و و نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود تبیین کنند.

از مخاطبان محترم اعم از مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه های دکتر علی اکبر صفایی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند و بیان کنند از دیدگاه آنها این مقام مسئول حوزه حمل و نقل دریایی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    با سلام
    این حضرات هر آنچه که در چنته داشتند گذاشتند و مورد استقبال خودشان نیز قرار گرفته.
    لذا با توجه به سخنان رئیس جمهور محترم، نمی شود بدون تغییر اساسی در دولت شاهد اتفاقات خوب بود. از این رو بهتر است کلیه معاونین و روسای سازمان های تابعه وزارت راه توسط وزیر محترم تغییر و افرادی جهادی، متخصص و شایسته منصوب گردند.