بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

حضور ایران در کنفرانس ۲۰۱۶ Port Development

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، از حضور ایران در کنفرانس 2016 Port Development خبر داد.

حضور ایران در کنفرانس ۲۰۱۶ Port Development

سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد به منظور معرفی فرصت های توسعه ای بنادر کشور و همچنین ارائه توانمندی های عملیاتی شرکت های ایرانی فعال در عرصه های حمل و نقل دریایی و خدمات بندری، در کنفرانس بین المللی دو روزه "Port  Development ٢ ١٦" که توسط شرکت IQPC World Wide به عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات برگزار کننده سمینار و همایش های بین المللی برگزار می شود، حضور یابد.
به گزارش تین نیوز، در این کنفرانس که اواخر مهرماه سال جاری و با حضور پر شمار مسئولین و مدیران ارشد بنادر کشورهای حوزه خاورمیانه، مدیران خطوط برتر کشتیرانی، فورواردرها، پایانه داران معتبر بندری و ... در کشور عمان برگزار می شود، در یک روز از دو روز کنفرانس که به نام "Iran Day" نام گذاری شده است، نسبت به معرفی فرصت های اقتصادی و توانایی های موجود در کشور در این کنفرانس تخصصی، اقدام خواهد شد.
در همین راستا جلیل اسلامی "عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی" با اشاره به موارد بالا و ارتباط مستقیم فعالیت شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات مرتبط با حوزه بندری و دریایی کشور با موضوعات مطروحه در این کنفرانس و همچنین جایگاه مناسب این کنفرانس در تنویر افکار سایر بازیگران مهم منطقه ای درباره توانمندی های صنعت حمل و نقل دریایی و ظرفیت های فراروی کشور، توصیه کرد تا مدیران و متخصصین ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی مرتبط در کنفرانس مذکور حضور مؤثر و فعال داشته باشند.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی http://www.portdevelopmentmiddleeast.com مراجعه کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.