بازدید سایت : ۱۱۴۰۷۲

◄ رانندگان کامیون چگونه مشکلات طرح سوخت رسانی در مسیر را اطلاع رسانی کنند؟/ راه اندازی یک کانال در پیام رسان بله

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه شکایت و بیان مشکلات طرح سوخت رسانی در مسیر را برای رانندگان کامیون و کامیونداران اطلاع رسانی کرد.

رانندگان کامیون چگونه مشکلات طرح سوخت رسانی در مسیر را اطلاع رسانی کنند؟/ راه اندازی یک کانال در پیام رسان بله
تین نیوز |

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه  شکایت و بیان مشکلات طرح سوخت رسانی در مسیر  را برای رانندگان کامیون و کامیونداران اطلاع رسانی کرد.

به گزارش تین نیوز، حمیدرضا شهرکی ثانوی در نامه ای به تشکل های صنفی مرتبط با توجه به اجرای طرح سوخت رسانی در مسیر که فعلا برای ناوگان باری بالای 50 تن در جاده های کشور توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در حال اجراست، اعلام کرد: 

- برای آشنایی با طرح سوخت رسانی در مسیر به پیام رسان بله به آدرس: shookht_darmasir@ که توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران راه اندازی شده است، مراجعه شود.

- به جهت رفع هر گونه ابهام و مشکل در سوخت گیری ناوگان، تصویر دقیق و شفاف بارنامه به علاوه تصویر پلاک ناوگان و کارت هوشمند از طریق پشتیبانی کانال بله به آدرس1 darmasir_admin@ ارسال شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،  طرح سوخت رسانی در مسیر همچنان که حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرده اکنون و در مرحله اول توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای ناوگان بالای 50 تن در حال اجرا بوده و قرار است پس از اجرا برای ناوگان باری بالای 50 تن، در مراحل بعدی برای دیگر گروه های ناوگان باری و مسافری نیز اجرا شود.

طرح سوخت گیری در مسیر طرحی است که به پیشنهاد شرکت پخش فرآورده های نفتی و به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت اجرا شده که در این طرح سهمیه گازوئیل طبق پیمایش و بر اساس حرکت در فاصله بین مبدا تا مقصد و منطبق با بارنامه و فقط در جایگاه های عرضه سوخت واقع در مسیر صورت می گیرد.

در این سامانه سامانه سهمیه گازوئیل براساس اسناد حمل برخط و  در مسیر ترددی که در بارنامه درج شده، به کامیون ها تعلق می گیرد و رانندگان خارج از این مسیر، امکان استفاده از کارت سوخت خود را ندارند.

همچنان که شهرکی تاکید کرده، شرکت پخش فرآورده های نفتی برای اطلاع رسانی از جرئیات طرح و پاسخ به نیازمندی های اطلاعاتی رانندگان یک کانال اطلاع رسانی در پیام رسان بله ایجاد کرده است که رانندگان می توانند با عضویت در آن ابهامات خود را نسبت به چگونگی اجرای این طرح برطرف نمایند.

نامه سازمان راهداری در مورد طرح سوخت رسانی در مسیر

نامه سازمان راهداری در مورد طرح سوخت رسانی در مسیر

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.