بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۱ کیلومتر از محور کاشمر - نیشابور

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۱ کیلومتر از محور کاشمر - نیشابور

تین‌نیوز| محور کاشمر به نیشابور مسیر ییلاقی و تفریحی شهرستان کاشمر محسوب شده و بهسازی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 مهندس غلامرضا ابراهیمی مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر از شروع روکش آسفالت 11کیلومتر راه محور کاشمر -نیشابور در شهرستان کاشمر خبر داد.

ابراهیمی افزود: این عملیات به طول 11 کیلومتر، با عرض 6 متر و ضخامت 3سانتیمتر با آسفالت گرم از نوع توپکا 19-0 میلیمتر آغاز و قیر مورد نیاز آن از محل قیرهای رایگان وزارت مسکن و شهرسازی تأمین شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل کاشمر با اشاره به اهمیت اقتصادی و ترافیک بالای این محور به دلیل  تردد مسافران شهرستان نیشابور، بخش کوهسرخ و شهر ریوش در این مسیر ادامه داد: با اتمام روکش این محور، تردد مسافران، ایمن و راحت تر گردیده و در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی بسیار مؤثر خواهد بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مسیر مذکور مسیر ییلاقی و تفریحی شهرستان کاشمر محسوب می گردد و در کلیه فصول سال به ویژه تابستان از جمعیت بالای مسافران و گردشگران برخوردار است لذا ایمن سازی و بهسازی محور مذکور در اولویت کاری این اداره بوده و خواهد بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشمر گفت: امیدوار هستیم که ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور با گشایش اعتبارات شاهد بهسازی و روکش آسفالت سایر راه های حوزه استحفاظی این شهرستان باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.