بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

تسطیح 6هزار کیلومتر راه روستایی در هرمزگان

ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت راهداری است.

تسطیح 6هزار کیلومتر راه روستایی در هرمزگان
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از دو بخش «راهداری» و «حمل‌ونقل» به عنوان دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی نام برد و گفت: ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت راهداری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، میرداد میردادی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که به منظور پیگیری در جهت تخصیص اعتبارات حوزه راهداری صورت گرفت، اظهار کرد: اصلاح و ایمن‌سازی راه‌ها و نظام‌مند شدن حمل‌ونقل جاده‌ای از راهکارهای مهم در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی در ادامه بابیان اینکه اعتبارات تخصیصی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جوابگوی حجم کار نیست، خواستار حمایت‌های بیشتر در جهت افزایش اعتبارات سال جاری این اداره کل و احیای برخی از سرفصل‌هایی که درگذشته وجود داشت اما در سال گذشته حذف گردیده بود، شد.

مردادی، از تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی خاکی و کوهستانی جاده‌ای به طول شش هزار کیلومتر در سطح استان، رفع نقاط حادثه خیر، اصلاح شانه خاکی، خط‌کشی، ترمیم تابلوها، اصلاح شیب شیروانی و پاک‌سازی حریم راه‌ها و تیغ‌زنی راه‌های روستایی به عنوان دیگر سرفصل‌هایی یادکرد که نیازمند تخصیص اعتبار است.

صالح دریانورد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان، در زمینه تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه قول مساعد داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.