اطلاعاتی از عملکرد سامانه 141 در سال گذشته
طی 12 ماهه سال 96، بالغ بر 13 میلیون و 72 هزار تماس با سامانه 141 از سوی هموطنان و مسافران جادهای ثبت شده و از خدمات و اطلاعات موجود در این سامانه بهرهبرداری شده است.
طی 12 ماهه سال گذشته، بالغ بر 13 میلیون و 72 هزار تماس با سامانه 141 از سوی هموطنان و مسافران جادهای ثبت شده و از خدمات و اطلاعات موجود در این سامانه بهرهبرداری گردیده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور بابیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سیاستهای کلان وزارت راه و شهرسازی و برنامههای گسترده سازمان راهداری و حملونقل جادهای مبنی بر توجه به حقوق شهروندی، دسترسی آزاد هموطنان به اطلاعات سامانههای اینترنتی اطلاعات راههای کشور در طول سالهای اخیر توسعه یافت که مورد استقبال هموطنان قرار گرفت و منجر به انجام سفرهای با برنامه و تغییر رفتار ترافیکی در جادهها شده است .
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای ، علیاکبر آشوری افزود: طی سال گذشته بالغبر 60 میلیون و 855 هزار بازدید از سایتwww.141.ir ، تعداد 13 میلیون و 589 هزار درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه 141، و 585 هزار و 924 کاربر ربات تلگرامی 141 ثبت شده است.
آشوری در خصوص سهم سامانههای اطلاعرسانی اینترنتی 141 در سال گذشته بیان کرد: کاربران سایت با 1/ 81درصد بیشترین سهم را داشته و پس از آن اپلیکیشن همراه با 1/18 درصد و ربات با 8/0 درصد قرار دارند.
وی همچنین افزود : کل پیامک ارسالشده به سامانه 1000141 بالغبر 3 میلیون و 87 هزار پیامک بوده است .
در سامانه جامع اطلاعرسانی 141 اطلاعاتی از قبیل تصاویر لحظهای از وضعیت راههای کشور ، مسیرها، مسافت شهرها، وضعیت جوی و ترافیکی ، اطلاعات پمپبنزین ، امداد خودروهای فنی ، مجتمعهای خدماتی – رفاهی و سایر اطلاعات موردنیاز مسافران جادهای ارائهشده است.