بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ خط‌کشی بیش از 230 کیلومتر از جاده‌های هرمزگان

از ابتدای سال تاکنون بیش از 230 کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شده است.

خط‌کشی بیش از 230 کیلومتر از جاده‌های  هرمزگان
تین نیوز

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، گفت: محور بندرعباس سیرجان حدفاصل میدان شهید نامجو به سمت دشت امام و محور بندرعباس به میناب از مهم‌ترین محورهایی است که طرح خط‌کشی در آن‌ها اجراشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی ادارهکل راهداری حمل‌و نقل جاده‌ای هرمزگان، میرداد میردادی افزود: نصب یک هزار و 570 متر گاردریل، دو هزارو 700 متر نیوجرسی، یازده هزار و328 عدد علائم اخطاری، انتظامی، خطرنمای پل، مسیرنما و گروهبانی و همچنین پنج‌هزار بازتاب چشم‌گربه‌ای از دیگر اقدامات این حوزه از ابتدای سال تاکنون در جاده‌های استان است.

وی گفت: همچنین نگهداری روشنایی هشت تونل، نگهداری 34 برج نوری و 52 کیلومتر روشنایی جاده‌های استان از دیگر اقدامات راهداری در جاده‌های استان است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، افزود: این طرح‌ها در حوزه ایمنی راه و حریم معاونت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و باهدف افزایش کیفیت جاده‌های استان اجرا شد.

میردادی با اشاره به اینکه علائم زبان گویای جاده است گفت: ایمنی راه و ترافیک به‌عنوان یکی از حوزه‌های اهمیت عمومی در هر جامعه و بخشی از پیش‌نیازهای اساسی هر فرد در جامعه تلقی می‌شود و همچنین راه به‌عنوان شریان اصلی اقتصاد در هر کشور نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.