بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ شکایت رانندگان؛ با یک بخشنامه 15 سرویس از ما کم کردند

از آنجایی‌که مدت سفر اردبیل- تهران از جاده سرچم کلاً ۷ ساعت است این بخشنامه عملاً جلو فعالیت یک سرویس دیگر اتوبوس‌ها را گرفته است. از تاریخ اجرای این بخشنامه هم مدت خواب اتوبوس ها افزایش یافته است و هم راننده‌ها بیکار شده‌اند.

شکایت رانندگان؛ با یک بخشنامه 15 سرویس از ما کم کردند
تین نیوز

یک راننده اتوبوس در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری در تماس تلفنی با تین‌نیوز از صدور بخشنامه‌ای که به گفتهٔ او غیرمنطقی و غیر کارشناسی است و موجبات ضرر و زیان رانندگان و مالکین اتوبوس‌های مسافربری بین‌شهری اردبیل شده است شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  وی دراین‌باره توضیح‌ داد: از تاریخ بیستم فروردین‌ماه سازمان حمل‌ونقل اردبیل دستوری صادر کرده است که اتوبوس‌های مسافربری در عرض ۴۸ ساعت فقط و فقط می‌توانند یک سرویس اردبیل – تهران داشته باشد.

او توضیح‌داد: از آنجایی‌که مدت سفر اردبیل- تهران از جاده سرچم کلاً ۷ ساعت است این بخشنامه عملاً جلو فعالیت یک سرویس دیگر اتوبوس‌ها را گرفته است. از تاریخ اجرای این بخشنامه هم مدت خواب اتوبوس ها افزایش یافته است و هم راننده‌ها بیکار شده‌اند.

او به وضعیت گرانی لاستیک و قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: با این وضعیت اقتصادی و گرانی و تورم بیش‌ از حد و اقساط ماهیانه بالغ‌ بر ۱۵ میلیون تومان که به‌عنوان بازپرداخت وام مجبور هستیم ماهیانه به راهداری پرداخت کنیم و هزینه‌های زندگی چطور می‌توانیم با ۱۵ سرویس به جای ۳۰ الی ۳۵ سرویس ماهیانه از عهده این هزینه‌ها برآییم. ضمن اینکه اتوبوس‌های مسیر اصفهان- تهران که مدت سفر آن‌ها 6 ساعت است در ۲۴ ساعت ۴ سرویس انجام می‌دهند.

این راننده اتوبوس، ادامه‌داد: چرا اداره راهداری اردبیل عملکرد مغایر سیاست سازمان مرکزی و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده است و بخشنامه‌های دستوری و دقیقه‌ای صادر و جلو کاسبی حلال و فعالیت مشروع را می‌گیرند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.