بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

خسارت سیل 88 میلیارد ریال به راه‌های شرق کرمان

سیل 88 میلیارد ریال به راه‌های شرق کرمان خسارت زد.

خسارت  سیل 88 میلیارد ریال به راه‌های شرق کرمان
تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: سیل هفته گذشته ، 88 میلیارد ریال خسارت به جاده‌ای اصلی و روستایی ریگان، فهرج و نرماشیر این استان وارد کرده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، احسان عراقی‌زاده افزود: در این رابطه بسیاری از راه‌های روستایی شهرستان ریگان دچار آب شستگی، تخریب شانه و تخریب رادیه و برید شده‌اند.

وی اظهار داشت: در محور شریانی نرماشیر - ریگان - ایرانشهر سیل یک دستگاه پل را به‌صورت کامل تخریب کرده که راهداران در ساعات اولیه نسبت به احداث راه انحرافی و بازگشایی محور به صورت شبانه اقدام کردند و این مسیر به سرعت بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: محور های ده رضا، علی آباد، تک فرهاد، قلعه شهید، نظام شهر، دولت آباد و دیگر محورهای فرعی و روستایی شهرستان‌های عوق نیز در این سیل دچار خسارت شدند.

محورهای ارتباطی کرمان باز است

وی با اشاره به وضعیت بارندگی امروز در محورهای استان کرمان بیان کرد: با وجود بارش باران و برف در برخی از محورها، تمامی مسیرهای ارتباطی استان کرمان باز است و تردد در آن جریان دارد.

عراقی‌زاده با اشاره به بارندگی های روز 18 و بامداد 19 اسفند ماه در محورهای ارتباطی استان کرمان افزود: در مدت 12 ساعت اخیر عوامل راهداری در حال نمک پاشی و تیغ‌زنی محورهای ارتباطی هستند بنابراین تاکنون مسیری مسدود نمانده است.

وی ادامه داد: تا بامداد امروز (یکشنبه) بارش برف شدید در محور کرمان - راور (گردنه خراسانی )، کرمان - سیرجان (خانه سرخ )، کرمان - بافت ( کفنوییه )، رفسنجان - سرچشمه، کرمان - بم (سینه جوانان)، کرمان - بم (ماهان)، بردسیر - سیرجان (کوه پنج)، بردسیر - بافت (قنات سیر) گزارش شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: بارش باران نیز بامداد امروز در محورهای کرمان - جیرفت (دهبکری)، کرمان - زرند، کرمان - شهداد (سیرچ) گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.