بازدید سایت : ۳۵۸۹۲

◄ ترمیم ۶۵ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان

۶۵ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان ترمیم شد.

ترمیم ۶۵ کیلومتر راه آسیب دیده از سیل در شیروان
تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: ۶۵ کیلومتر از راه‌های این شهرستان که بر اثر سیلاب های بهار امسال آسیب‌دیده بود، لکه‌گیری و ترمیم شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، حمید جوان اظهار داشت: این راهها شامل ۳۰ کیلومتر از محور لوجلی - قوشخانه و ۳۵ کیلومتر از مسیر شیخ حسن - نامانلو با صرف یک میلیارد ریال اعتبار لکه‌گیری و ساماندهی شد.

وی بیشترین این تخریب ها را مربوط به بخش قوشخانه و روستاهای نامانلو، قلعه حسن، اسطرخی و بلغان از توابع بخش های سرحد و مرکزی شیروان عنوان کرد.

جوان با اشاره به اینکه اولویت بازسازی راه های تخریبی با مناطق محروم شهرستان است، افزود: هم اکنون لکه گیری آسفالت محور اوغاز، بلغان، زو ارم، گلیان، سکه و غیره به طول بیش از ۱۲۰ کیلومتر در دست اجراست که در یکماه آینده به اتمام خواهد رسید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان با تاکید بر اهمیت لکه گیری راه های روستایی و بازسازی آن گفت: با توجه به تردد بسیاری از روستاییان در شبانه روز، این اقدام می تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.