بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

آغاز طرح راهداری تابستانی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستان

طرح راهداری تابستانی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستان آغاز شد.

آغاز  طرح راهداری تابستانی در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستان
تین نیوز

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان از آغاز طرح راهداری تابستانی در ۳۱ محور اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان به طول ۳ هزار کیلومتر و با بهره‌مندی از ۳۰۰ نفر از راهداران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، غلامرضا بیکی از آغاز‍ طرح راهداری تابستانی خبر داد و اظهارداشت: این طرح در 31 محور اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان به طول 3 هزار کیلومتر و با بهره‌مندی از 300 نفر از راهداران اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح 124 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین، سبک و تجهیزات راهداری در قالب 43 اکیپ راهداری، 9 اکیپ امدادی و خدماتی در طول راه‌ها به صورت مستمر فعال هستند تا سطح خدمات مطلوبی را به کاربران و مسافران تابستانی ارائه کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان با توجه به فصل تابستان و سفرهای تابستانی و پرتردد بودن راه‌ها، افزود: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد تا امنیت خاطری را برای مسافران ایجاد کند.

بیکی اظهار کرد: در این طرح راهداران و اکیپ‌های راهداری به آشکارسازی نقاط پرتصادف، تجدید و احیای خط‌کشی‌ها، علف‌تراشی و تسطیح حریم راه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، رفع افتادگی شانه راه، اصلاح سرعت‌گیرهای آسیب دیده، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی وغیره می‌پردازند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه دارد، افزود: برای اجرای بهینه طرح، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی مانند نصب بنرهای ایمنی، تجهیز ناوگان راهداری، اطلاع‌رسانی پیام‌های ترافیکی، لکه‌گیری، تابلوهای سیار هشداردهنده و پاکسازی و منظر آرایی حریم راه‌ها انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.