بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

پاسخگویی به مردم اولویت اول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.

پاسخگویی به مردم اولویت اول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
تین نیوز |

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران که به صورت مجازی حضور داشت ، عنوان کرد: روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.

به گزارش تین نیوز، مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران که به صورت مجازی حضور داشت، عنوان کرد: روابط عمومی ها علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی، باید نظام پاسخگویی به مردم و مراجعان را نیز همواره مد نظر داشته باشند چراکه پاسخگویی رسالت مهم روابط عمومی هاست.

منصور فخاران در این نشست ضمن تبریک به مجموعه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به جهت کسب رتبه برتر روابط عمومی های این استان عنوان کرد: روابط عمومی نقش اصلی دراطلاع رسانی و بازگو کردن کلیه فعالیت‌های یک سازمان را برعهده داشته و در این راه باید با دقت و رعایت اصل امانتداری اخبار و رویدادها را به بهترین شکل ممکن ارائه کند.

مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه  اظهار داشت: آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده و همچنین جویاشدن نظرهای آنها، مهمترین رسالت روابط عمومی آن سازمان است.

فخاران عنوان کرد: روابط عمومی با اخلاق‌مداری، تعهد پذیری و عملکرد مسئولانه برمبنای ارتباطات دوجانبه و تعامل، پاسخگوی افکار عمومی بوده و جامعه مخاطب را با خود همراه می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به هنگام بودن اطلاعات روابط عمومی ها در توسعه فعالیت‌ها را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رسانه و اطلاعات بوده، ازاین روباید تلاش مضاعفی را در انتقال و انعکاس فعالیت‌های خود به صورت شفاف و درست انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد گسترده اداره روابط عمومی خاطر نشان ساخت: هرچه قدرت انعکاس در هر سازمانی درست و بیشتر باشد، همان میزان نیز قدرت بهره گیری از امکانات و اعتبارات و آگاهی بخشی عمومی بیشترخواهد بود.

 عباسعلی نجفی افزود: روابط عمومی یک وظیفه مدیریتی است که هدف آن کمک به حل مسائل سازمان وگروه های اجتماعی مرتبط با آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه اظهار داشت: لزوم دقت بالا و نظارت بر انعکاس فعالیت ها باید در سرلوحه کاری هر روابط عمومی باشد.

 نجفی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها به عنوان نماد و آینه تمام نمای یک اداره محسوب می شوند و بی شک بی توجهی به جایگاه ویژه آنها آثار زیان باری را در پی داشته، چرا که تامین رضایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی کار آمدی آنها را طلب می کند.

گفتنی است چهارمین نشست رابطان روابط عمومی ادارات تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه و اهداف امسال و همچنین تجلیل از کارشناسان و رابطان روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع پاسخ

    بگو کدام مردم تا ما هم بدونیم

  • راننده پاسخ

    اگرراست می گویند چرادرمورد سختی کار وسنوات هشت سال72تا80هیچ جوابی به کسی نمی دهند چه کاری بعداز سه سال انجام داده اند پس بشنو وباور نکن

  • مهدی پاسخ

    شما اول تکلیف بیمه رانندگان رو روشن کنید بعد بگید جواب گوی مردم هستیم بیمه تکمیلی رانندگان چند وقته قطع شده چراپیگیری نمیکنید