بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

◄ رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه‌گذاران مجتمع‌های بین‌راهی

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌ها از رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال قبل خبر داد.

رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه‌گذاران مجتمع‌های بین‌راهی
تین نیوز |

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌ها از رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال قبل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی با بیان اینکه در طرح جامع نظارت بر سرمایه گذاران مجتمع‌های بین‌راهی برخوردهای جدی پیش‌بینی شده و به تصویب مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز رسیده است، گفت: نظرات کمیسیون تخلفات در همین رابطه برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شده که در سال ۱۳۹۹ بر همین مبنا جمعاً ۲۲ رای توسط کمیسیون رسیدگی به تخلفات بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی صادر شد و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ این عدد بالغ بر ۱۱ رای بوده که نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۹ رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، افزایش ایمنی راه و تردد، کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و رفع خستگی مسافران در طول سفر با توقف کوتاه نقش موثری را ایفا می‌کنند.

شهرکی ثانوی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت صحیح مجتمع‌های بین راهی علاوه بر حفظ وضع موجود، بهبود و توسعه خدمات با استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه تضمین کننده رضایت مشتریان و کاربران جاده‌ای است بر نقش اساسی و کلیدی این مجتمع‌ها در ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای تاکید کرد.

مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌ها با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی تلفیقی از فعالیت‌ها و خدمات مختلف از جمله جایگاه سوخت، رستوران، فروشگاه‌ها نمازخانه‌ها، تعمیرگاه، سرویس‌های بهداشتی و ... است، افزود: این ساختمان‌ها در طول شبکه راه‌ها ایجاد می‌شوند تا بر اساس امکانات فیزیکی، تمیزی و خدماتی با کیفیت مناسب، توقعات، خواسته‌ها و نیازهای مسافران را تامین کنند.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر تعداد ٩٠٩ باب مجتمع‌های خدماتی رفاهی به بهره‌رداری رسیده است و تعداد مجتمع‌های در حال احداث ۵۰۰ و تعداد موافقت اصولی در حال استعلام از سایر ارگان‌های ذیربط ۸۵۵ است تصریح کرد: بر همین اساس میانگین توزیع و پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری ۹۵ کیلومتر بوده است که با احتساب مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت این عدد به ۶۱ کیلومتر خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.