بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

◄ صنایع حمل ونقل و خودرو چقدر ارز دریافت کرد؟

از اول سال تا ۷ مرداد ماه صنایع ۱۲.۲ میلیارد دلار ارز نیما گرفته اند؛ در فهرستی که از سوی بانک مرکزی منتشر شده سهم صنایع حمل ونقل و خودرو یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون دلار (ارز نیمایی) بوده است.

صنایع حمل ونقل و خودرو چقدر ارز دریافت کرد؟
تین نیوز

از اول سال تا ۷ مرداد ماه صنایع ۱۲.۲ میلیارد دلار ارز نیما گرفته اند؛ در فهرستی که از سوی بانک مرکزی منتشر شده سهم صنایع حمل ونقل و خودرو  یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون دلار (ارز نیمایی) بوده است.

به گزارش تین نیوز، بررسی جدیدترین آمار مربوط به تأمین ارز نشان می‌دهد که از اول فروردین ماه تا ۷ مردادماه امسال، ۲۲ میلیارد و ۹۲۷ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین شده است.

از این میزان سهم صنایع ۱۷ میلیارد و ۳۵۶ میلیون دلار بوده که ۱۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون دلار از ارز نیمایی و ۵ میلیارد و ۸۵ میلوین دلار از ارز واردات در مقابل صادرات بوده است.

بررسی جزئیات تأمین ارز بخش صنایع نیز حاکی از آن است از ابتدای امسال تا ۷ مردادماه تأمین ارز نیمایی برای صنایع حمل و نقل و خودرو معادل یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون دلار بوده است.

جدول صنایع

بر همین مبنا در مدت یاد شده میزان ارز تأمین شده واردات در مقابل صادرات برای صنایع حمل و نقل و خودرو یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون دلار بوده که با توجه به یک میلیارد و ۶۵۸ میلیون دلار ارز نیمایی تأمین شده برای این بخش در مجموع صنایع حمل و نقل و خودرو ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون دلار ارز دریافت کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.