بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

◄ شرکت پخش فرآورده های نفتی بنزین بی کیفیت توزیع می کند، جایگاه داران جریمه می شوند

شرکت پخش فرآورده های نفتی، بنزین بی کیفیت در دمای بالا توزیع می کند و همه مدیران شرکت پخش از ناحیه و منطقه و مدیران مرکز هم دقیق می دانند که در کسری ها جایگاه داران به هیچ وجه مقصر نیستند ولی آنان را به کمیته تخلفات برده و به جرائم غیر قانونی سنگین، محکوم می کردند.

شرکت پخش فرآورده های نفتی بنزین بی کیفیت توزیع می کند، جایگاه داران جریمه می شوند
تین نیوز

یک جایگاه دار سوخت گفت: جایگاه داران سوخت چند سال است که ضرر بسیار زیاد کسری فرآورده های بنزین و نفت گاز را تحمل می کنند.

به گزارش تین نیوز، اسدالله مس فروش افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی، بنزین بی کیفیت در دمای بالا توزیع می کند و همه مدیران شرکت پخش از ناحیه و منطقه و مدیران مرکز هم دقیق می دانند که در کسری ها جایگاه داران به هیچ وجه مقصر نیستند ولی آنان را به کمیته تخلفات برده و به جرائم غیر قانونی سنگین، محکوم می کردند.

وی تاکید کرد: چون تعدادی از جایگاه داران به دیوان عدالت اداری شکایت و آرای کمیته تخلفات را ابطال کردند مدتی است جایگاه داران سوخت را به تعزیرات  معرفی می کنند و قضات تعزیرات هم متاسفانه بدون اطلاع و رعایت آیین دادرسی و حقوق متهم فقط مستند به گزارش و شکایت شاکی(شرکت پخش) این کسری ها مستند به تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون قاچاق کالا و ارز آنان را به جرائم سنگین محکوم می ‌کنند در صورتی که به هیچ وجه کسری فرآورده جایگاه شامل قانون کالا و ارز نیست.

مس فروش معضل کسری فراورده های نفتی را مشکلی کشوری دانست و گفت: در استان اصفهان  که من شاهد هستم اکثر همکاران در گزارش ماهانه بیش از صد لیتر در ده هزار برای بنزین و ۳۵ لیتر برای نفتگاز ( گازوئیل ) گزارش می کنند در تهران هم که همکارانی که با من ارتباط دارند، گزارش بیش از 90 لیتر در ده هزار اعلام می کنند.

این جایگاه دار تاکید کرد: از جایگاه داران مناطق مختلف خواهش می کنم به این موضوع  اهمیت داده و حتما اعتراض خود را کتبا به مدیر منطقه خود اعلام نمایند و یک برگ با ثبت شماره دبیرخانه منطقه در بایگانی جایگاه  خود داشته باشند که اگر گرفتار تعزیرات شدید مستندات داشته باشید. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.