بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری کشور اجرا می شود

به زودی طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری کشور به صورت آزمایشی و به مدت سه روز اجرا می شود.

تین نیوز |

بهرامی نیا گفت: به زودی طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری کشور به صورت آزمایشی و به مدت سه روز اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعباس بهرامی نیا، سرپرست معاونت حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در نشستی در خصوص طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری با اشاره به اجرای این طرح به صورت آزمایشی و به مدت سه روز در جایگاه های سوخت برون شهری منتخب، گفت: این طرح با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت و برقراری عدالت در توزیع سوخت ناوگان فعال در بخش حمل ونقل اجرا می شود.

بهرامی نیا افزود: مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها باید ضمن هماهنگی با مسئولان دستگاه های مربوطه و انجمن های صنفی و اطلاع رسانی جامع از جزئیات اجرای طرح به ذی نفعان، طرح را با حساسیت و نظارت ویژه اجرا کنند.

در این نشست که نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، پلیس راه و مدیران کل و مسئولان مرتبط با ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها حضور داشتند، مدیرکل حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازمان در جهت شفاف سازی صدور بارنامه ها اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدامات گسترده ای در زمینه مقابله با اسناد صوری حمل کالا صورت گرفته که منجر به کاهش قابل توجه تخلفات و جلوگیری از قاچاق سوخت شد، به طوری که آمار بارنامه های صوری به کمتر از یک درصد کاهش یافته و این موضوع به صورت مستمر در حال رصد و ارزیابی است.

مهرداد حمداللهی اظهار کرد: طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری به صورت آزمایشی در جایگاه سوخت مسیر تهران - قم اجرا شد و باتوجه به اثربخشی آن، مقرر است در سایر محور های مواصلاتی کشور نیز انجام شود.

گفتنی است؛ در این نشست آموزش های لازم برای اجرای طرح و تکمیل فرم های ارزیابی جایگاه و ناوگان در حال سوخت گیری به حاضران ارائه شد، همچنین در این نشست درخصوص نحوه اجرای طرح گفت وگو و تبادل نظر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.