بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ایرلاینها بیش از یک میلیارد لیتر سوخت دریافت کردند

ایرلاینها بیش از یک میلیارد لیتر سوخت دریافت کردند

تین نیوز | سوخت تحویلی به شرکتهای هواپیمایی مسافربر ایرانی و خارجی (ایرلاینها) در8 ماه امسال به بیش از یک میلیارد لیتر رسید.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: جابجایی مطلوب مسافران در مسافرتهای هوایی، منوط به تامین بدون وقفه سوخت هواپیماها و عرضه آن به شرکتهای هواپیمایی است.

علی هرندی افزود: با توجه به این مهم، اداره کل سوختگیری هواپیمایی از ابتدای امسال تا پایان آبان، یک میلیارد و 25 میلیون و 387 هزار و 180 لیتر سوخت به شرکتهای هواپیمایی تحویل داده است.

وی گفت: تحویل سوخت به شرکتهای هواپیمایی در 8 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از 8 درصد رشد برخوردار شده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی، همچنین رشد پروازهای انجام شده دراین بازه زمانی را نسبت به مدت مشابه پارسال 6 درصد اعلام کرد.

هرندی درباره سوخت تحویلی به ایرلاینها در آبان امسال نیز گفت: در دومین ماه از پاییز امسال 112 میلیون و 511 هزار و 130 لیتر سوخت هوایی به شرکتهای هواپیمایی تحویل شده است.

وی تصریح کرد: با تحویل این مقدار سوخت به هواپیماهای مسافربر ایرانی و خارجی، 15 هزار و655 فروند پرواز در آبان امسال انجام شده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی مقدار سوخت تحویلی به ایرلاینها را در آبان سال گذشته 110 میلیون و 115 هزار و 570 لیتر اعلام و اظهار کرد: در این بازه زمانی 15 هزار و 807 فروند پرواز صورت گرفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.