بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ایرلاینها بیش از یک میلیارد لیتر سوخت تحویل گرفتند

تین نیوز |  رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: مقدار سوخت تحویلی به شرکت های هواپیمایی مسافربر (ایرلاین های) ایرانی و خارجی از ابتدای امسال تاکنون، به بیش از یک میلیارد لیتر رسیده است.
علی هرندی افزود: در این بازه زمانی، یک میلیارد و ٥ میلیون لیتر سوخت هواپیما به شرکتهای هواپیمایی مسافر بر ایرانی و خارجی تحویل شده است.
 
وی تصریح کرد: ٩٤٥ میلیون لیتر از مجموع این سوخت در بازه زمانی یادشده به شرکتهای هواپیمایی ایرانی و ١ ٥ میلیون لیتر بقیه نیز به ایرلاین های خارجی تحویل شده است.
 
وی تصریح کرد: با گذشت نزدیک به ٩ ماه از سال، ١٤٥ هزار و ٢١٧ مورد سوختگیری از طریق واحدهای مستقر در فرودگاههای کشور انجام شده است.
 
هرندی شمار سوختگیری هواپیماها را در مدت مشابه پارسال، ١٨٩ هزار و ٣٣٧ فروند اعلام و تصریح کرد: مقایسه آماری سوختگیری هواپیماها نشان می دهد، امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ٤٤ هزار و ١٢ فروند کاهش یافته است.
 
رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دلیل این کاهش را بهره گیری از ناوگان هواپیماهایی خواند که مصرف سوخت آنها بهینه و کمتر شده است.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.