بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

اختصاص ۱۰ میلیون وام کم‌بهره برای نوسازی تاکسی‌های برون‌شهری

اختصاص ۱۰ میلیون وام کم‌بهره برای نوسازی تاکسی‌های برون‌شهری

تین نیوز | قرار است ستاد حمل و نقل و سوخت، ماشین‌های اسقاطی را به قیمت پنج میلیون تومان بخرد و سه میلیون تومان نیز سازمان راهداری به صورت بلاعوض برای نوسازی سواری‌های کرایه بپردازد لذا برای نوسازی سواری‌های پژو و سمند 10 میلیون تومان وام با چهار درصد بهره بانکی تعلق می‌گیرد.
 
مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری  اظهار کرد: رانندگان خودروهای سواری کرایه بین شهری بیمه تامین اجتماعی هستند که بخشی از مبلغ بیمه را خودشان متقبل شده و بخشی را دولت می‌پردازد که درخواست دادیم بخشی را که دولت موظف به پرداخت آن است را افزایش دهد.
 
رحمت‌الله حاج محمدعلی گفت: یکی دیگر از درخواست های ما افزایش سقف حقوق رانندگان در زمان بازنشستگی است.
 
اجرایی کردن نوسازی ناوگان در سال جاری
 وی با بیان اینکه مهمترین برنامه‌ای که برای سال جاری داریم اجرایی کردن بحث نوسازی ناوگان است، اظهار کرد: در برنامه داریم که ماشین‌های پایین‌تر از مدل 83 از رده خارج شوند و در این رابطه قرار است سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وام‌های کم بهره در اختیار رانندگان قرار دهد.
 
مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری گفت:‌ قرار است ستاد حمل و نقل و سوخت، ماشین‌های اسقاطی را به قیمت پنج میلیون تومان خریداری کند و مبلغ سه میلیون تومان نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت بلاعوض به این گروه از رانندگان دهد.
 
وی ادامه داد: با این اوصاف برای نوسازی ماشین‌های پژو و سمند 10 میلیون تومان وام با چهار درصد بهره بانکی تعلق می‌گیرد و برنامه این است که در سال جاری 2500 دستگاه نوسازی شود.
 
او با بیان این‌که 43 هزار دستگاه خودروی سواری کرایه در سراسر کشور داریم، گفت: با این روش حدود 5000 خودرو نوسازی می‌شوند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.