بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فردا افتتاح می شود

تین نیوز | نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فردا با حضور وزیر نفت، سفیران چند کشور خارجی،برخی نمایندگان مجلس و سازندگان داخلی افتتاح می شود.

نوزدهمین نمایشگاه نفت با حضور 800 شرکت خارجی از 16 تا 19 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی نفت برگزار می شود.

22 کشور فعال و صاحب فناوری در عرصه انرژی، از جمله استرالیا، الجزایر، اتریش، بلژیک، کانادا، فرانسه، آلمان، چین، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، ترکیه، اسپانیا، سویس، تایلند، انگلستان و... برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ثبت نام نهایی کرده اند.

عمده شرکت‌های خارجی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در حوزه پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه گذاری فعالیت دارند.

فضای درخواست شده از جانب 800 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت نسبت به دوره قبل 120 درصد رشد داشته، به طوری که دو هفته قبل از شروع این نمایشگاه دیگر هیچ فضایی برای واگذاری به شرکت‌کنندگان باقی نمانده است.

در این نمایشگاه بیش از 1200 شرکت داخلی حضور دارد که دارای زیرگروههای تخصصی زیادی همچون، پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی وآموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه‌سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی است.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال جزء پنج نمایشگاه نفتی معتبر و بزرگ دنیا به شمار می‌آید که قرار است امسال بیش از 40 رسانه بین‌المللی که در ایران دارای دفتر هستند، آن را پوشش دهد.

ایران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشورهای عضو اوپک، با در اختیار داشتن 11 درصد از کل ذخایر نفت جهان و 18 درصد از ذخایر گاز طبیعی، هر ساله میزبان نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که از نظر گستردگی و تعدد شرکت‌کنندگان در زمره پر اهمیت‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز جهان به شمار می‌آید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.