بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان ۲۸ درصد رشد داشت

معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی سه میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۸۴ نفر مسافر با ۳۸۷ هزار و ۶۰ هزار سفر در هشت ماهه امسال در این استان با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری خبر داد و افزود: جابجایی این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۸درصدی در تعداد سفر و ۲۴ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان ۲۸ درصد رشد داشت
تین نیوز |

معاون حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی سه میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۸۴ نفر مسافر با ۳۸۷ هزار و ۶۰ هزار سفر در هشت ماهه امسال در این استان با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری خبر داد و افزود: جابجایی این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۸درصدی در تعداد سفر و ۲۴ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل عمومی مسافری در سطح استان زمینه برای سفر ایمن مسافران گرامی در تمامی ایام سال فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۴ پایانه مسافری فعال، ۵ انجمن صنفی کارفرمایی فعال، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان، سه هزار و ۳۲۱ راننده مسافری فعال، یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و ۲۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۶۹۱ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهای خود تا حد امکان تلاش کنند نسبت به تهیه بلیط اتوبوس از طریق وب سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت های مسافری اقدام کنند.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: مسافران عزیز در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱،  مراتب را به این اداره کل منعکس کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۴۳۲۸۸۸ مربوط به دفتر نظارت پایانه مسافری انقلاب زاهدان، اختصاصاٌ جوابگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین در زاهدان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.