بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

تجاری سازی بندر زرآباد در حوزه توسعه زیرساخت بندری سیستان و بلوچستان

تجهیزات مورد نیاز برای پهلوگیری کشتی های پهن پیکر و کانتینربر با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار تن در بندر شهید بهشتی فراهم شده است.

تجاری سازی بندر زرآباد در حوزه توسعه زیرساخت بندری سیستان و بلوچستان
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت های بندری در استان گفت: تجهیزات مورد نیاز برای پهلوگیری کشتی های پهن پیکر و کانتینربر با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار تن در بندر شهید بهشتی فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، منصور بیجار افزود: توسعه بندر چابهار منجر به برقراری خط مستقیم این نوع کشتی ها از چابهار به مراکز اصلی تجاری دنیا در کشورهای امارات، هندوستان و چین شده است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر، بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی استان سیستان و بلوچستان ظرفیت تخلیه و بارگیری ۸ میلیون تن کالا در سال را دارند.

بیجار با اشاره به تجاری سازی بندر زرآباد افزود: برای اولین بار، بندر زرآباد به منظور رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار تجاری سازی شده است.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به بلندترین و پیشرفته ترین برج مراقبت، جستجو و نجات و کنترل ترافیک دریایی مجهز شده است که نقش مهمی در افزایش ایمنی و کارآیی بنادر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اشاره کرد: دیوار حفاظتی به طول سه هزار متر در پهنه جنوبی دریای مکران ساخته شده است. این دیوار برای جلوگیری از فرسایش اراضی در پس کرانه های دریای مکران و ایمن سازی تاسیسات و زیربناهای بندری ایجاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.