بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

تاکید بر تسریع پروژه های توسعه ای و بهبود زیرساخت ها در بندر چابهار

مدیر کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح های سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت های بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و بر تسریع پروژه های توسعه ای و بهبود زیرساخت ها تاکید کرد.

تاکید بر تسریع پروژه های توسعه ای و بهبود زیرساخت ها در بندر چابهار
تین نیوز |

مدیر کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح های سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت های بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و بر تسریع پروژه های توسعه ای و بهبود زیرساخت ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس کمالی در این بازدید که به منظور ارزیابی پیشرفت پروژه های توسعه ای و بهبود زیرساخت های بندر صورت گرفت با اشاره به اهمیت بندر چابهار به عنوان یک کانون ترانزیتی و تجاری در منطقه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه ها و بهبود کیفیت خدمات مهندسی و طرحهای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

کمالی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیکی چابهار، این بندر می تواند نقش حیاتی در توسعه اقتصادی کشور و منطقه ایفا کند.

وی از تلاش های انجام شده در جهت بهبود زیرساخت ها قدردانی کرد و به پیگیری بیشتر از پیمانکاران و مشاوران برای تحقق اهداف توسعه ای بویژه پروژه های استراتژیک "احداث شبکه ریلی، احداث کریدور خطوط نفتی و احداث اسکله نفتی" تاکید کرد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی استان نیز بیان کرد: در این جلسه، اهداف استراتژیک و الزامات فنی و اقتصادی بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر با دقت مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی های لازم برای اجرای موثر این راهبرد کلان انجام شد.

مومنی افزود: در این جلسه علاوه بر تحلیل دقیق اقدامات بنادر پیشرو در سطح جهانی، به بند ۸ مصوبه شماره ۱۴۳۲۳۳ شورای عالی انرژی کشور و ضرورت تأمین ۲۰ درصد از انرژی الکتریکی مصرفی بر اساس ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره شد.

معاون فنی و مهندسی بندر چابهار اضافه کرد: در ارتباط با شاخص های سازمان ملل متحد برای مدیریت پایدار کسب وکار در حوزه بندری و مصوبات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، بر ضرورت استقرار نیروگاه های تجدیدپذیر در بنادر کشور برای حفظ پایداری شبکه برق، ارتقاء شاخص های زیست محیطی و کاهش ناترازی تولید برق تأکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.