بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

قدردانی جمعی از خلبانان هما از وزیر راه بابت انتصاب کاپیتان زنگنه

جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

قدردانی جمعی از خلبانان هما از وزیر راه بابت انتصاب کاپیتان زنگنه
تین نیوز

جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، جمعی از خلبانان ایران‌ایر در نامه‌ای از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بابت انتصاب کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در مدیرعاملی هما قدردانی کردند.

در بخشی از این نامه خلبانان هما آمده است:

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُوالْفَضْلِ الْعَظِیمِ

استاد فرهیخته جناب مهندس اسلامی

وزیر سختکوش و دانشمند راه و شهرسازی، خداوند بزرگ و بخشایشگر را صمیمانه و خاضعانه سپاس می‌گوییم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه انقلاب و دولت تدبیر، کماکان شاهد حضور فرهیختگان و دانشمندانی فرزانه همچون حضرتعالی در این مرز و بوم مقدس می‌باشیم.

در ادامه این نامه آمده است: بی‌گمان مدیریت موثر و مدبرانه حضرتعالی، در برون رفت از بحرانها، رشد و تعالی هر چه بیشتر همای سعادت ایران اسلامی با ایجاد روحیه نشاط و هم افزایی حداکثری در بین هماییان، جای تقدیر و امتنان فراوان دارد.

این‌جانبان با سپاس از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان و تبریک خدمت استاد خلبان عالیقدر جناب کاپیتان تورج دهقانی زنگنه که خادمی صدیق و ولایتمدار و مجاهدی صادق و مدیری انقلابی هستند، از شما صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را به جا می‌آوریم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توکل به خداوند منان بسیار امیدواریم این انتخاب که نشأت گرفته از اوج درایت، تدبیر و آسیب شناسی مشکلات هما از سوی حضرتعالی می‌باشد علاج حال بحرانی هما و گامی بسیار مهم و پیشرونده در تعیین سرنوشت امروز هما و نسل‌های آینده کارکنان هما خواهد بود.

در پایان این نامه آمده است: با سپاس مجدد از این انتصاب به هنگام اعلام می‌داریم به پاسداشت این تدبیر و همراهی متعهدانه و آگاهی‌بخش، تمام قد چون همیشه در راستای منویات مقام عظمای ولایت، برای اقتدار ملی و عزت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و همای عزیزمان از هیچ کوششی تحت مدیریت جناب کاپیتان زنگنه دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید

    اون مدیر قبلی که از خانواده هما بود نابودش کردند
    هرچند با همه ضعفش برای اولین بار در تاریخ هما اختلاس وجود نداشت حالا بعد از چند ماه اعتصابات و البته انتقادات تین نیوز هم شروع میشه.:(