بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

۲۳ تیر آخرین پرواز‌های حج انجام می‌ شود

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۲۳ پرواز حج تا به امروز انجام شده و ۱۵۹ پرواز برنامه ای برای بازگشت حجاج باقی مانده است.

۲۳ تیر آخرین پرواز‌های حج انجام می‌ شود
تین نیوز

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۲۳ پرواز حج تا به امروز انجام شده و ۱۵۹ پرواز برنامه ای برای بازگشت حجاج باقی مانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ۱۷۸ پرواز برنامه ای از مدینه به سمت ایستگاه های داخلی اعزام شده و حدود ۵۷ پرواز برنامه ای برای بازگشت حجاج باقی مانده است.

وی افزود:از فرودگاه جده ۵۵ پرواز برنامه  ای به ایستگاه های داخلی انجام شده و حدود ۱۰۲ پرواز برنامه ای هم باقی مانده است .

قربانعلی تاکید کرد: در مجموع  حدود ۲۳۳ پرواز برنامه ای از مدینه و جده به ایستگاه های داخلی انجام شده و۱۵۹ پرواز  برنامه ای باقی مانده است.

او بیان کرد:  طبق برنامه ریزی های انجام شده  یک روز از برگشت حجاج کاسته شده و شنبه هفته آینده ۲۳ تیر ماه آخرین پروازهای حجاج از فرودگاه جده انجام می شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۵۳هزار حجاج از ابتدای تیرماه از مدینه و جده به کشور بازگشته اند و حجاج استان های تبریز، اهواز، بیرجند،بوشهر، کرمان،مشهد،رشت،همدان،بندرعباس بازگشته اند.

وی افزود: حجاج مازندران، گلستان،زنجان، سیستان و بلوچستان، ارومیه،شیراز،یزد و امام خمینی باقی مانده اند که طبق پروازهای برنامه ریزی های انجام شده مابقی حجاج که حدود ۳۴هزار و۵۰۰ نفر هستند تا هفته آینده به کشور باز خواهند گشت.

قربانعلی  اظهار کرد: تا به امروز هیچ مشکلی نداشته ایم و با تعجیل در پروازهای مدینه مواجه بوده ایم. در این عملیات ۱۵ دقیقه تعجیل در پروازهای اعزامی از شهر مدینه به سمت کشور داشته ایم.

او گفت: با تحریم دو شرکت هواپیمایی پروازهای حج روبرو شدیم که با همکاری همکاران خوشبختانه پروازها با خوبی انجام شد بنابراین تعجیل در پروازهای حج پدیده پروازهای امسال بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.