بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

آغاز فروش بلیت های پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر عرضه بلیت های اربعین، زائران حسینی برای خرید بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مقصد فرودگاه نجف بباید به سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

آغاز فروش بلیت های پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
تین نیوز

با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر عرضه بلیت های اربعین، زائران حسینی  برای خرید بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مقصد فرودگاه نجف بباید به سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از هما، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب افزود: عرضه بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهربور ماه سال جاری از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع می شود.

قربانعلی ادامه داد: بلیت این پروازها فقط در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف پنج میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

وی به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی کرده و بلیت های خود را دریافت کنند.

وی درباره زمان های عرضه بلیت در سایت ایران ایر گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می کنیم برای خرید بلیت پروازهای اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.

سخنگوی هما در پایان خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سوء استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.