بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

۱۷۰ هزار زائر بیت الله الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می شوند

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت الله الحرام به دومین عملیات حج عمره امسال خبر داد که در مدت زمان حدود هفت ماه اجرایی می شود.

۱۷۰ هزار زائر بیت الله الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می شوند
تین نیوز |

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت الله الحرام به دومین عملیات حج عمره امسال خبر داد که در مدت زمان حدود هفت ماه اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسام قربانعلی افزود: اعزام زائران به سرزمین وحی از ۲۸ شهریورماه آغاز می شود که تا اوایل فروردین سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

قربانعلی بیان داشت: این اعزام ها از فرودگاه امام خمینی(ره) و ۱۵ فرودگاه مراکز استان ها انجام خواهد شد و نخستین پرواز از فرودگاه امام خواهد بود.

وی ادامه داد: به این منظور فرودگاه های یزد، اصفهان، مشهد، ارومیه، تبریز، شیراز، بندرعباس، کرمان، اردبیل، گرگان، بیرجند، ساری، زاهدان، بوشهر و اهواز به ارائه خدمات به زائران و انجام پروازها خواهند پرداخت.

وی گفت: ۲ فروند هواپیمای ایرباس به صورت اختصاصی به این عملیات اختصاص یافته است که مطابق برنامه ریزی انجام شده در مسیرهای پروازی مختلف به مقصد شهرهای مدینه یا جده به جابه جایی زوار خواهند پرداخت.

در دور نخست عملیات اعزام به حج عمره امسال تعداد پنج هزار و ۶۱۰ نفر زائر با ۴۴ پرواز رفت و برگشت در مدت ۲۱ روز اعزام شده بودند. این اعزام ها از ۱۱ فرودگاه تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.