بازدید سایت : ۹۵۶۶۶

سامانه ثبت شکوائیه اینترنتی مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد

سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای هما در تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

سامانه ثبت شکوائیه اینترنتی مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد
تین نیوز |

سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای هما در تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای «هما» در تارنمای این شرکت راه اندازی شد. 

این سامانه در چهار بخش طرح شکوائیه مسافر، مشتری بار، آژانس ها و کارکنان «هما» طراحی شده است. در بخش مسافر ۱۵ موضوع شامل تاخیر پرواز، خسارت جامه دان، مشکلات داخل پرواز، اضافه بار، رزرو بلیت، استرداد و ... در نظر گرفته شده است. به طوری که مسافران می توانند ضمن ثبت شکایات خود، مستندات مربوطه را نیز ارسال کنند.

سامانه مذکور در بخش «میز خدمت» تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به نشانی iranair.com قابل دسترسی است.

مسافران با ورود به بخش مورد نظر و ثبت شکوائیه خود کد پیگیری دریافت می کنند که با ارائه این کد در بخش پیگیری می توانند از مسیر طی شده شکوائیه خود و نتیجه بررسی مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.