بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ اولویت اول رجا در سفرهای نوروزی؛ ایمنی است

موضوع ایمنی به‌صورت جدی در سرلوحه فعالیت‌هایمان است.

اولویت اول رجا در سفرهای نوروزی؛ ایمنی است
تین نیوز

در آستانه‌ی آغاز سفرهای نوروزی 1398 و به‌منظور کسب آمادگی بیش‌تر سرمهمانداران اعزامی در قطارهای مسافری، جلسه هم‌اندیشی و هم‌فکری با حضور رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا، مدیرکل اعزام و خدمات راهبری و تعدادی از سرمهمانداران شرکت‌های راهبری در مرکز آموزش رجا برگزار شد.

معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در این مراسم با اشاره به اقدامات زنجیره‌ای و اتفاقاتی که منجر به سیر یک قطار می‌شود گفت: برای این‌که یک قطار برای سیر آماده شود جزئیات زیادی داشته و افراد زیادی درگیر می‌شوند تا قطار آمادگی سیر داشته باشد.

محمدرضا شناسنده گفت: اگر یکی از اجزای این پروسه درست‌کار نکند و وظایف به‌طور صحیح انجام نشود، نتیجه کار درست نخواهد بود و زحمات یک مجموعه بر باد خواهد رفت.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه سرمهمانداران اظهار کرد: چند شغل در شرکت ویترین هستند که رئیس قطار و سرمهماندار ازجمله آن‌هاست و اگر ما در این زمینه رفتار و عملکرد شایسته‌ای داشته باشیم عواید آن نصیب سازمان خواهد شد.

شناسنده با اشاره به وجود مشکلات و کاستی‌ها گفت: علی‌رغم مشکلاتی که ممکن است به وجود آید، باید با موضوعات به‌ویژه در امر خدمت‌رسانی به مردم برخورد حرفه‌ای و مناسب داشته باشیم.

وی افزود: موضوع ایمنی به‌صورت جدی در سرلوحه فعالیت‌هایمان است و بر این اساس از تمام عوامل قطار به‌ویژه سرمهمانداران انتظار می‌رود با دقت و تمرکز بالا حتی در مقابل جزئی‌ترین مشکلات ایمنی هم کوتاه نیایند، چون کوتاهی و سهل‌انگاری در مسائل ایمنی ممکن است به اتفاقات و عواقب جبران‌ناپذیر منجر شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.