شرایط تسهیل در تجارت را آسان تر کنیم
مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن بر توسعه راه آهن در بخش سیستمها با هدف بهبود توسعه کسب و کار و با برنامه کوتاه مدت تاکید کرد.
مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن بر توسعه راه آهن در بخش سیستمها با هدف بهبود توسعه کسب و کار و با برنامه کوتاه مدت تاکید کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی با بیان اینکه نگاه تجارت و کسب و کار حمل و نقل ریلی را در راه آهن و در تمامی سطوح سازمانی باید تغییر داد، گفت: آینده حمل و نقل ریلی در گرو تغییر روش های سنتی و بهبود کسب و کار ریلی از طریق بکارگیری ایجاد فضای دسترسی آسان به اطلاعات، برقراری شرایط رقابتی و رضایت مشتریان است.
وی افزود: ما بایستی بتوانیم ابزارهای کسب و کار ریلی را از طریق مکانیزاسیون سیستمها و ایجاد ارتباطات دیجیتالی و الکترونیکی بصورت شبکه ای و یکپارچه برقرار کنیم.
احمدی با اشاره به این مطلب که دیگر بهانه ای برای ذکر رقیب جاده ای وجود ندارد، عنوان کرد: لازم است فقط شرایط تسهیل در تجارت را آسان و استراتژی و ابزارهای بهبود کسب و کار را در دستور کارها و برنامه های خود قرار دهیم.
مدیر کل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اظهار داشت: در سال های آینده نرم افزارها و اطلاعات بر همه صنایع غلبه خواهد کرد بنابراین لازم است استراتژی و سیاستهای راه آهن بر اساس تقاضای بازرگانی تنظیم و عملیاتی شود.
وی خاطر نشان کرد: توسعه راه آهن فقط منوط بر بخش سرمایه گذاری در زیر ساخت و ترابری نیست و لازم است در توسعه سیستمها با هدف بهبود توسعه کسب و کار با برنامه کوتاه مدت عمل کنیم.
وی بر معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل به عنوان عضو متفکر و موثر در این خصوص اشاره کرد و افزود: این معاونت می تواند با تعیین استراتژی و شناخت نیازهای بخش کسب و کار راه آهن با طراحی مفهومی مدل ها و ابزارهایی که در حال حاضر در تجارت متداول است به سمت سیستم جامع برنامه ریزی سازمان اقدام کند.
احمدی یادآور شد؛ استفاده حداکثری از فرصتهای ایجاد شده همچون قوانین و مقررات برنامه ششم توسعه، ارتقاء سطح کیفیت خدمات بخش خصوصی و کاهش تاثیر پذیری بازار حمل و نقل از تصمیمات حاکمیتی از جمله مزیتهای تجارت الکترونیکی است.