◄ وقوع یک سانحه ریلی دیگر، این بار در اداره کل شمال غرب
کمتر از یک ماه پش از سانحه قطار باری بندرعباس ، روز دوم مرداد ماه در ایستگاه نیک پی اداره کل شمال غرب یک سانحه دیگر برای قطار باری به وقوع پیوست.
کمتر از یک ماه پش از سانحه قطار باری بندرعباس ، روز دوم مرداد ماه در ایستگاه نیک پی اداره کل شمال غرب یک سانحه دیگر برای قطار باری به وقوع پیوست.
به گزارش تین نیوز، در این حادثه گسیختگی و خروج از خط ۵ دستگاه واگن موجب شد خسارت و صدمات شدیدی به حداقل پنج واگن باردار شرکت بهتاش سپاهان وارد شود.
به دنبال این حادثه خط مسدود شد و امکان عبور قطار از بین رفت قطارهای مسافربری ساعت ها متوقف شدند.
این حادثه در حالی رخ داده است که حدود سه هفته پیش و در روز دوشنبه 12 تیرماه نیز یک قطار باری بخش خصوصی حامل گندله سنگ آهن که از ایستگاه انشعاب در بندرعباس به طرف محل تخلیه بار حرکت کرده بود در 5 کیلومتر پایانی که قطار در سراشیبی سرعت گرفت متوجه شد قطار فرار کرده و ترمز ندارد. کمتر از یک دقیقه بعد، قطار فراری با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با شدت به موانع برخورد کرد و بر اثر آن لکوموتیوران جان خود را از دست داد.
آقای وزیر آقای مدیر عامل و دیگران
چقدر دیگر بایستی راه آهن نابود شود اول کشور نابود شود تا شما متوجه شوید که اشتباهی هستید اگر ذره ای وجدان کاری داشتید همین امروز از کارتان استعفا می دادید پورسید آقایی شاید بد بود شاید رانت بود وشاید خیلی چیزها بود اما مرد بود و وجدان داشت واستعفا کرد ورفت در حالی که خود می دانست که تخصص لازم را دارد
یاوه سرایی نکن سانحه های پورسید اقایی بی نظیر ترین و هولناک ترین سانحه های تاریخ راه آهن بود و وسوانح فعلی هم بخاطر انتخاب پورسیداقایی و انتصابات اون تو راه آهن است
سلام
(کجایید کمیسیون عالی سوانح بی کفایت )که حتی قدرت تحلیل حوادث را که از وظایف اصلی آن کمیسیون به جهت پیشگیری از تکرار حوادث میباشد را ندارید
تبصره 6ماده 5 آیین نامه اجرایی کمیسیونهای جلوگیری از سوانح
**کمیسیون عالی سوانح موظف است به منظور ارتقا ایمنی کلیه حوادث مهم رامورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار داده ودستور العملهای مورد نیاز جهت جلوگیری از تکرارحوادث مشابه صادر نماید.
بولد کردن و سیاه نمایی به رویه این سایت تبدیل شده در زمان پورسیداقایی و محمد زاده و رسولی هر روز یک سانحه بود اما اینطور هجمه نمیکردید بنظرم فکر کنید این تذهبون