بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل چندوجهی در مهرآباد

صبح امروز پروژه‌های بهره‌برداری از حمل‌ونقل چندوجهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، رحمت اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران افتتاح شد.

 بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل چندوجهی در مهرآباد
تین نیوز

صبح امروز پروژه‌های بهره‌برداری از حمل‌ونقل چندوجهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، رحمت اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و محسن پورسید آقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین ‌نیوز، رحمت‌اله مه آبادی در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو ورودی غربی ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: با راه‌اندازی این بخش از مترو، پس مسافران می‌توانند به راحتی از ترمینال شماره 2 و 4 به مترو دسترسی مستقیم داشته باشند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر دو فرودگاه مهرآباد و مشهد به مترو متصل هستند، افزود: پس از فرودگاه مشهد، فرودگاه مهرآباد وارد رنکینگ جهانی شد که در راستای آن سطح سرویس‌دهی در این فرودگاه در رنکینگ جهانی ارزیابی می‌شود.

در ادامه محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران در جمع خبرنگاران، ابراز کرد: در گذشته متأسفانه مترو به مراکز اصلی مانند فرودگاه و راه‌آهن دسترسی نداشت که این نشان از ضعف سیاست‌گذاری‌ها در نقشه مترو بود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری ورودی ایستگاه راه‌آهن به مترو متصل خواهد شد که همین امر باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز، در حاشیه این مراسم پروژه ساماندهی نوبت‌دهی تاکسی در فرودگاه مهرآباد نیز به بهره‌برداری رسید که این پروژه باعث روان‌سازی و افزایش کیفیت ارائه سرویس به مسافران خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    کی شبانه روزی میشود متروی فرودگاه ها امام و مهرآباد؟