بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ برگزاری سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS

سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS
تین نیوز

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از برگزاری سومین نشست سالیانه نمایندگان CNS فرودگاه‌های منتخب کشور با موضوع امکان‌سنجی اجرای ماژول بلاک صفر ASBU خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،  محمد حبیب‌اللهی گفت: این نشست در راستای برنامه‌ریزی برای بررسی و اجرای الزامات و پیشنهادهای سازمان هواپیمایی کشوری (ICAO)  و دفتر منطقه‌ای خاورمیانه (MIDANPIRG)، مطابق نقشه راه  در داکیومنت 9750 با محوریت ASBU برگزار می‌شود.

 وی افزود: ASBU چارچوبی برنامه‌ریزی‌شده برای تحقق توسعه مدیریت ترافیک هوایی(ATM)، استفاده از مزایای تجهیزات فعلی، ایجاد بسترسازی یک طرح گذر از حال فعلی به سمت آینده و فراهم کردن قابلیت همکاری جهانی است.

حبیب‌الهی گفت: با توجه به بررسی ماژول‌های یازده‌گانه بلاک صفر ASBU توسط کمیته CNS در سال‌های گذشته و تشکیل سه کارگاه آموزشی مرتبط، موضوع  آشنایی با بررسی و امکان‌سنجی نحوه اجرای ماژول‌های بلاک صفر در فرودگاه‌های کشور را  در دستور کار قراردادیم و در این نشست قرار است کمیته علمی CNS در مورد نحوه بررسی و اجرای ماژول‌ها، راهکارهای لازم را ارائه دهد.

این نشست از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 تیر در سالن اجتماعات مرکز کنترل فضای کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.