بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ اختصاص 80 دستگاه ماشین و 140 نفر نیروی انسانی جدید برای برف‌روبی

ناوگان عملیات زمستانی در شهر فرودگاهی امام(ره) مستقر می‌شود.

اختصاص 80 دستگاه ماشین و 140 نفر نیروی انسانی جدید برای برف‌روبی
تین نیوز

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی جزئیات برنامه عملیات برف‌روبی زمستانی در فرودگاه بین‌المللی امام را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری IKACNews، معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام به آمادگی کامل شهر فرودگاهی برای عملیات زمستانی و برف‌روبی اشاره کرد و اظهار کرد: امسال برای اولین بار دستورالعمل و استاندارد عملیات زمستانی در شهر فرودگاهی تهیه و تدوین‌شده است که از ابتدای آذرماه در دو بخش لندساید و ایرساید اجرا خواهد شد.

 آذر موحدی، بابیان این‌که 80 دستگاه ماشین سبک و سنگین امسال به ناوگان تجهیزات عملیات زمستانی افزوده می‌شود، گفت: هم‌چنین 140 نفر نیروی انسانی جدید و باتجربه برای عملیات برف‌روبی در لندساید و ایرساید به مجموعه اضافه خواهند شد.

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام، ادامه داد: 250 تن اوره و 100 تن نمک در بخش ایرساید و 1000 تن نمک و 350 تن شن در بخش لندساید شهر فرودگاهی دپو شده است و به شکر خدا هیچ مشکلی برای تأمین مصالح و تجهیزات عملیات برف‌روبی وجود ندارد.

موحدی بابیان این‌که 180 کیلومتر جاده در بخش لندساید شهر فرودگاهی وجود دارد که در صورت لزوم باید برف‌روبی شود، گفت: محل دپوی تاکسیرانی به عنوان انبار اصلی مصالح عملیات زمستانی در نظر گرفته‌شده و چهار ایستگاه استقرار ماشین آلات برف‌روبی را در مبادی ورودی شهر فرودگاهی در جاده تهران-قم، تهران-ساوه، کمربندی شمالی و نیز میدان کمرگ پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین تمهیداتی برای تامین سوخت گازوئیل و بسته‌های خشک مواد غذایی در شرایط بحران در نظر گرفته‌شده و انشااله برای سال آینده قصد داریم تعدادی ماشین برف خور یا جارو مکانیزه جهت شهر فرودگاهی تهیه و تامین نماییم.

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام، افزود: تاکنون حدود ٢٠دستگاه ماشین سنگین و سبک برای عملیات زمستانی اورهال شده و به‌زودی در جاده‌های اسپاین شهر فرودگاهی امام مستقر می‌شوند؛ و امیدواریم امسال با تصمیمات اتخاذشده از سوی ستاد عملیات برف‌روبی با بارش فراوان نزولات الهی بتوانیم با ناوگانی مجهز و کامل عملیات برف‌روبی را به نحو احسن انجام داده و از این موهبت الهی شکرگزار باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.