◄ راهاندازی سامانه مکانیزه پایش رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد
با هدف ارتقای سطح خدمات، سامانه مکانیزه نظرسنجی و رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد راهاندازی شد.
![راهاندازی سامانه مکانیزه پایش رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/RFQW4D9XXJg8/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLCYEcGDn1xAk/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF.jpg)
این سامانه که با کمک گرفتن از توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است به شیوه فرودگاههای تراز اول دنیا کیفیت خدمات را با استفاده از نظرات افراد خدمت گیرنده میسنجد و به منظور دسترسی راحت ۱۵ دستگاه از آن در نقاط مختلف ترمینال یک، همچون سالن عمومی و ترانزیت، کانترهای پذیرش و صدور کارت پرواز، واحد اطلاعات، نمازخانهها، رستورانها و فروشگاهها قرار داده شده است.
کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)یکی از موارد مهم مورد تاکید سازمان بینالمللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است که به دنبال سنجش سطح خدمات فرودگاهها از نظر مسافران و مراجعان است و با توجه به پرسشنامه استاندارد و تحلیل آنها نقاط قوت و ضعف موجود در فرودگاهها مشخص میشود.
فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از فرودگاهای پیشرو در ASQ از پنج سال پیش اقدام به جمعآوری نظرات مسافران کرده است و اکنون با استفاده از سامانههای جدید در تلاش اسنت که زمینه دسترسی و پاسخگویی آسان و سریع مسافران را فراهم کند.
با توجه به اینکه این سامانه میتواند در راستای مقوله مشتریمداری و مشتریگرایی در بازار رقابت جهانی، تکریم مسافران و افزایش رضایت آنها، کمک شایان توجهی را به حوزه فرودگاهی ارائه کند بزودی در سایر ترمینالهای فرودگاه مهرآباد نیز راهاندازی خواهد شد.