بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ سی‎امین روز از عملیات حج؛ اعزام 1200 زائر خانه خدا از فرودگاه‎های کشور

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سی‎امین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود 1200 زائر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

سی‎امین روز از عملیات حج؛ اعزام 1200 زائر خانه خدا از فرودگاه‎های کشور
تین نیوز
بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سی‎امین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود 1200 زائر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس این آمار تا دیروز، 14 مرداد، با گذشت 29 روز از عملیات حج، طی 355 پرواز شرکت هواپیمایی هما، 87408 زائر از فرودگاه‎های فعال در عملیات حج اعزام شده‎اند.

بر همین اساس امروز، 15 مرداد، فرودگاه‎‎های اصفهان، تبریز و امام خمینی(ره)، در قالب پنج پرواز دیگر حدود 1200 زائر را رهسپار فرودگاه جده خواهند کرد.

طبق آمار تا پایان بیست و نهمین روز، با اعزام 98.8 درصد زائران خانه خدا، 193 پرواز به فرودگاه مدینه و 162 پرواز به فرودگاه جده اعزام شده‎اند که از این بین بیش از 83 درصد پروازها با تعجیل، به موقع و یا با کمترین تاخیر و باقی نیز با تاخیر بالای 30 دقیقه انجام شده‎اند.

در طی این مدت پروازهای اعزام زائران خانه خدا در فرودگاه‎های همدان، شیراز، اهواز، بوشهر، زنجان، یزد، ساری، گرگان، بیرجند، زاهدان، بندرعباس، کرمانشاه، رشت، کرمان، مشهد و ارومیه به پایان رسیده است.

گفتنی است؛ از این تعداد زائر 65127 نفر توسط 264 پرواز از 18 فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‎ها وناوبری هوایی ایران و 22281 زائر با 91 پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی سرزمین وحی شدند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.