بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کاهش 90 درصدی مسافران بین المللی فرودگاه‌ها در مهرماه

پروازهای بین المللی مهرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد کاهش داشته است.

کاهش 90 درصدی مسافران بین المللی فرودگاه‌ها در مهرماه
تین نیوز

پروازهای بین المللی مهرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد (بدون لحاظ آمار فرودگاه امام) کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آماری که از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده است کل پروازهای فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در مهر ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 13 درصد، دراعزام و پذیرش مسافر 26 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 22 درصد کاهش وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

عملکرد ایرلاین‌های خارجی در سال گذشته، 22درصد ریزش کرد

این آمار نشان میدهد پروازهای داخلی در مهر ماه 1امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 8 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 21 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 15 درصد کاهش داشته و پروازهای بین المللی  نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 76 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 90 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 63 درصد کاهش وجود داشته است.

پروازهای فرودگاههای تحت مالکیت شرکت در مهر ماه 1399 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 2 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 6 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 5 درصد کاهش وجود داشته است.

در مهر ماه 1399 حداقل80 درصد نشست و برخاست کل پروازها به ترتیب در ده فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، خلیج فارس (عسلویه) و کرمانشاه انجام پذیرفته است و 80 درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در چهار فرودگاه شیراز، مشهد، اصفهان و الرستان انجام پذیرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.