بازدید سایت : ۵۳۱۲۲

جذب اعتبارات ملی مهمترین دغدغه فرودگاه رشت

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در چهارمین جلسه شورای معاونین که جذب اعتبارات ملی از محل بودجه به عنوان مهمترین دغدغه این فرودگاه مطرح شد، گفت: تمام نیازهای فرودگاه رشت تا مرحله اجرا، پیگیری خواهد شد.

جذب اعتبارات ملی مهمترین دغدغه فرودگاه رشت
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در چهارمین جلسه شورای معاونین که جذب اعتبارات ملی از محل بودجه به عنوان مهمترین دغدغه این فرودگاه مطرح شد، گفت: تمام نیازهای فرودگاه رشت تا مرحله اجرا، پیگیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران رضا نخجوانی در چهارمین جلسه شورای معاونین که با موضوع فرودگاه رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیرکل این فرودگاه گفت: تمام نیازهای فرودگاه رشت تا مرحله اجرا، پیگیری خواهد شد. 

وی با اشاره به نقش بی بدیل فرودگاه ها در حمل ونقل ترکیبی گفت: رفع مسایل فرودگاه رشت از جمله جذب سرمایه گذاری ها برای ارزآوری و افزایش درآمدهای غیرهوانوردی در حوزه تعمیر و نگهداری، انجام تکالیف قانونی در خصوص اراضی معارض، تعامل با استانداری و سایر دستگاه های اجرایی، درآمدها و هزینه های شفاف، برای سایر فرودگاه ها الگوی مناسبی است. 

در این نشست مدیرکل فرودگاه رشت، گزارشی از ضرورت توسعه اپرون و حفظ حریم بی خطری پروازها در راستای تطویل باند، روند دریافت گواهینامه فرودگاهی، توسعه زیرساخت ها و تجهیزات فرودگاهی، کمبود نیروی انسانی، بهسازی ترمینال پروازهای خارجی و جذب اعتبارات ملی از محل بودجه امسال ارائه و موارد مذکور را مهمترین مسائل این فرودگاه عنوان کرد. 

وی خواستار دستور مساعد مدیرعامل برای جذب اعتبارات ملی در فرودگاه رشت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه

    فرودگاه رشت به زحمت سالی زیر ۴۰۰۰۰۰ مسافر ورودی+خروجی داخلی+بین المللی و در بهترین حالت روزی ده پرواز ورودی+خروجی دارد. این آمار یعنی فرودگاه کاملا غیر اقتصادی و تقریبا نیمه فعال است. تخصیص بودجه از منابع ملی به چنین فرودگاهی کاملا اشتباه و غیر کارشناسی است.مطلوب است این بندر هوائی کاملا به بخش غیر دولتی واگذار گردد و حتی فروخته شود تا احتمالا به فرودگاهی مناسب با معیارهای فرودگاهی ایکائو تبدیل شود.