بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

آیین امضا و تبادل تفاهم نامه شرکت فرودگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی صنعت فرودگاهی

شناسایی ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شرکت فرودگاه‌ها

آیین امضا و تبادل تفاهم نامه شرکت فرودگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی صنعت فرودگاهی
تین نیوز

آیین امضا و تبادل تفاهم نامه فی مابین شرکت فرودگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت فرودگاهی و رونمایی از اطلس سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه های ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه فی مابین شرکت فرودگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت فرودگاهی و رونمایی از اطلس سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه های ایران صبح روز دوشنبه ۲۸ مردادماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

علی عبدی

علی عبدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم اظهار کرد: این اطلس با تلاش و همت دو ساله همکاران در مجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تهیه شده که در آن ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۱۸۰ همت تعریف شده است و فرودگاه ها به عنوان بستر امن و سودآور معرفی می شود.

عبدی افزود: پیش بینی شده است ظرف مدت کوتاهی ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری با سرعت بالایی در بین اصحاب صنعت و اتاق های بازرگانی مورد استقبال قرار گیرد و به بیش از ۲ برابر افزایش یابد.

وی گفت: روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سایتی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری فرودگاهی با جزئیات کامل فرصت های سرمایه گذاری طراحی و تهیه کرده است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

معاون شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به سند جامع هوشمندسازی فرودگاهی ایران بیان کرد: در خصوص ارتقای خدمات ارائه شده در فرودگاه ها، باید از نسل ۲ به سمت نسل ۴ حرکت کنیم و مردم بدون نیاز به حضور فیزیکی از خدمات هوشمند بهره مند شوند.

وی افزود: سند جامع هوشمندسازی فرودگاهی ایران حاصل مطالعه بیش از ۲۴۰ سند بین المللی و فرودگاه های برتر جهان است که امروز رونمایی می شود.

عبدی با اشاره به امضای ۲۶ تفاهم نامه مشارکت در فرودگاه های کشور به ارزش بیش از ۱۸ همت نیز گفت: اگر همین میزان مشارکت تامین شود، میزان درآمدهای غیر هوانوردی کشور افزایش می یابد. به طور مثال نسبت درآمد هوانوردی به غیر هوانوردی فرودگاه استانبول ۵۰- ۵۰ است، درحالی که کمتر از ۷ درصد درآمدهای فرودگاهی کشور از محل منابع غیر هوانوردی تامین می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.