بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

رضایت ۷۱ درصد مردم از خدمات فرودگاهی در ۱۰ روز نخست عملیات اربعین ۱۴۰۳

در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه ها، اظهار رضایت کرده اند.

رضایت ۷۱ درصد مردم از خدمات فرودگاهی در ۱۰ روز نخست عملیات اربعین ۱۴۰۳
تین نیوز

مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها از استقرار سیستم ارزیابی عملکرد هوشمند و سنجش میدانی رضایت زائران اربعین حسینی از شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی خبرداد و گفت: در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه ها، اظهار رضایت کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدمهدی افشاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها از استقرار سیستم ارزیابی عملکرد هوشمند و سنجش میدانی رضایت زائران اربعین حسینی از شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی خبر داد.

افشاری افزود: طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و بازخوردهای آن از دهه نخست اربعین در ۹ فرودگاه بین المللی و نیز فرودگاه های ایلام، اهواز، آبادان و کرمانشاه به صورت هوشمند و مستمر از مسافران و زائران اباعبدالله الحسین(ع) انجام می شود تا در فرایندهای بعدی توسط سامانه های جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد تا میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه ها به صورت دقیق مشخص شود.

وی یادآور شد: در این طرح علاوه بر ممیزی میدانی کیفیت خدمات فرودگاهی در این فرودگاه ها، رضایتمندی از عملکرد شرکت های هواپیمایی نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد.

افشاری با بیان اینکه ثبت و جمع آوری هوشمند، رضایتمندی مسافران و زائران از خدمات فرودگاهی به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار داشت: پس از جمع آوری بیش از یک میلیون پرسش نامه زائران و مسافران در امسال در بررسی بیش از یک میلیون بازخورد، مشخص شد که در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه ها، اظهار رضایت کرده اند.

وی تاکید کرد: در جهان قابـتی امروز مسئله Customer Orientation مشـتری مـداری و Customer satisfaction index سنجش رضایتمـندی مشتریان از عملکردها به خصوص در صنعت حمل و نقل هوایی، اهمیت فوق العاده ای بـرای ارائه کنندگان این خدمات پیدا کرده است، زیرا رضایت مشتریان و مسافران از این خدمات متضمن بازگشت سرمایه است و در این راستا پایش هوشمند و مستمر سامانه ها به صورت لحظه ای و برخط برای تعیین میزان رضایتمندی مسافران از سرویس های فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی به عنوان معیاری مهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها بیان کرد: در این طرح از ابتدای امسال بیش از یک میلیون پرسش نامه از مسافران جمع آوری شده است و تمام مشکلاتی که مسافران در این نظرسنجی ها اعلام کرده اند به مدیران فرودگاه های مربوطه ارسال می شود تا نسبت به رفع این مشکلات در فرودگاه ها اقدامات لازم را به عمل آورند.

افشاری تصریح کرد: با تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، پایش مستمر و سنجش کیفیت عملکردها در فرودگاه ها در دستور کار و الزامات دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیرت عملکردها است تا با رفع مشکلات و نواقص میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در سراسر کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها در پایان، ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی و کسب نظر مسافران و زائران را مهم ارزیابی کرد و افزود: بهبود مستمر کیفیت خدمات فرودگاهی برای شرکت فرودگاه ها اهمیت زیادی دارد و مسافران فرودگاه ها می توانند پیشنهادات و نقطه نظرات خود را به سامانه ۱۰۰۰۷۰۶۹ پیامک کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.