بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

نام گذاری ۲۷ شهریور به عنوان روز بازرگانی شرکت فرودگاه ها

مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از نامگذاری ۲۷ شهریورماه هر سال، به عنوان روز بازرگانی در شرکت فرودگاه ها خبر داد.

نام گذاری ۲۷ شهریور به عنوان روز بازرگانی شرکت فرودگاه ها
تین نیوز |

مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از نامگذاری ۲۷ شهریورماه هر سال، به عنوان" روز بازرگانی " در شرکت فرودگاه ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رسول پوست فروشان از نام گذاری ۲۷ شهریورماه هر سال، به عنوان" روز بازرگانی " در شرکت فرودگاه ها خبر داد و گفت: به همین مناسبت و با برنامه ریزی های انجام شده، نخستین آیین بزرگداشت روز بازرگانی در شرکت فرودگاه ها با حضور مدیران سابق دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری، همکاران فعال در این حوزه، کارکنان و مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می شود.

پوست فروشان با بیان اینکه این روز به استناد سالروز تصویب لایحه قانون واگذاری و تخلیه اماکن و محل ها در فرودگاه های کشور مصوب ۲۷ شهریور سال ۵۸ نامگذاری شده است، گفت: پس از هم فکری و تعامل با همکاران اداره کل بازرگانی، پیشنهاد نام گذاری روز ۲۷ شهریورماه به کاپیتان نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تقدیم و با نظر مثبت وی، این روز به عنوان روز بازرگانی شرکت فرودگاه ها نامگذاری شد.

وی تصریح کرد: در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه های بازرگانی فرودگاه ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه های برتر در بخش های مختلف مرتبط با حوزه های مختلف بازرگانی فرودگاهی، تجلیل شود.

پوست فروشان به محورهای مختلف برگزاری بزرگداشت این روز در شرکت فرودگاه ها اشاره کرد و قدردانی از خدمات تلاشگران عرصه بازرگانی و کسانی که در راه شناخت، ساماندهی و پیاده سازی فعالیت های درآمدزا، افزایش درآمدها و ارتقای کیفیت خدمات شرکت از طریق مشارکت بخش خصوصی، ساماندهی و نظام مندی فعالیت های مرتبط با واگذاری اماکن و محل های تجاری از طریق برگزاری فراخوان واگذاری اماکن و محل های فرودگاه ها، همکاری در تدوین و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاه های کشور، صدور صورتحساب و برقراری تعاملات تجاری با شرکت های هواپیمایی، بازاریابی فضای کشور و جذب پروازهای عبوری و صدور خدمات فنی و مهندسی فرودگاهی به فرودگاه های غیر مالکیتی از محورهای برگزاری این مراسم اعلام کرد.

وی اظهار کرد: وظیفه مهم این دفتر در شرکت فرودگاه ها تلاش برای شناسایی و افزایش درآمدهای هوانوردی و غیر هوانوردی، ساماندهی و ایجاد رویه هماهنگ در واگذاری اماکن در فرودگاه های کشور با رعایت الزامات و فرآیندهای قانونی است که هم اکنون با همکاری فرودگاه های تابعه این مهم انجام می شود.

به گفته پوست فروشان، از نظر ساختار سازمانی همکاران ما در بخش ستادی با ۴ حوزه؛ اداره امور مشارکت ها، تامین مالی و سرمایه گذاری، گروه تحلیل های اقتصادی و کسب و کارهای فرودگاهی، اداره بازاریابی و فروش خدمات فنی و مهندسی و اداره بازرگانی هوانوردی زیر نظر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها انجام وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه امور مربوط به دبیرخانه هیات تشخیص و کارگروه بازاریابی فضای کشور در حوزه بازاریابی هوانوردی نیز در این دفتر انجام می شود، تاکید کرد: به نمایندگی از کارکنان شاغل در این بخش لازم می دانم از  حسن نظر و دستور مساعد کاپیتان نخجوانی برای نامگذاری و برگزاری آیین بزرگداشت روز بازرگانی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران قدردانی کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.