بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

حکم سرپرست ریاست حسابرسی شرکت فرودگاه ها /حسابرسی و شفافیت مالی اولویت شرکت فرودگاه هاست

نظارت بر عملکرد مالی و حسابرسی از اولویت های شرکت فرودگاه ها در حوزه شفافیت های امور مالی است و این امر مهم تنها با انجام نظارت های دقیق عملی است.

حکم سرپرست ریاست حسابرسی شرکت فرودگاه ها /حسابرسی و شفافیت مالی اولویت شرکت فرودگاه هاست
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت نظم و انضباط مالی در دستگاه های اجرایی کشور گفت: نظارت بر عملکرد مالی و حسابرسی از اولویت های شرکت فرودگاه ها در حوزه شفافیت های امور مالی است و این امر مهم تنها با انجام نظارت های دقیق عملی است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی در آیین تودیع و معارفه سرپرست ریاست حسابرسی داخلی شرکت فرودگاه ها اظهار کرد: انجام تکالیف در چارچوب قوانین و مقررات مالی یکی از دغدغه های اصلی شرکت فرودگاه ها است و لازم است با حضور سرمایه های انسانی متخصص در حوزه حسابداری و مالی جایگاه حسابرسی داخلی در شرکت فرودگاه ها بیش از پیش تقویت شود.

نخجوانی بر تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز حسابرسی داخلی تاکید کرد و گفت: از اینکه آقای سعید دینی برای مسئولیت حسابرسی داخلی قبول زحمت کرده اند، جای تشکر و قدردانی دارد و انتظار داریم با تعامل و همکاری دوستان در این حوزه از شکل گیری برخی پرونده ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت های همکاران در این حوزه باید تقسیم کار مناسبی انجام شود و تلاش های آقای غلامرضا دهقانی زاده در حوزه حسابرسی داخلی شرکت فرودگاه ها جای تقدیر و تشکر دارد.

نخجوانی گفت: نظارت بر عملکرد مالی و حسابرسی از اولویت های شرکت فرودگاه ها در حوزه شفافیت های امور مالی است و این امر مهم تنها با انجام نظارت های دقیق عملی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت نظم و انضباط مالی در دستگاه های اجرایی کشور، گفت: همکاران ما با انجام حسابرسی داخلی در شفافیت عملکردهای امور مالی شرکت فرودگاه ها نقش مهمی برعهده دارند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خدمات غلامرضا دهقانی زاده در این حوزه قدردانی و حکم سرپرست ریاست حسابرسی داخلی سعید دینی توسط کاپیتان نخجوانی اهدا شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.